Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

får väl skiva en extravers till carebears... eller förresten så passar nog rätt bra med sista ändå iofs, det är ju knappast första gången det händer.

skriva är bra bot mot en del grejs.. även om man kastar bort det sen.

Ska nog till residenshufvudstaden idag å kolla in lite lördagsrock

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Tre rostade bröd (rasker), två med ost å hallonmarmelad å en med ost å skinka, rött bregott på samtliga.

Ett glas med ICAs äppeljuicekoncentrat

Fetaste koppen snabbkaffe ( kan för mitt liv inte dricka det där julkaffet igen)

Inte mkt slår det en lördagmorgon 😆

Eh...

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Inatt ringde telefonen kl 1:30 när jag precis somnat. Jag svarade typ "ööööööööh", så var det helt tyst... efter någon sekund sa mitt psykfalls-ex hej, bad om ursäkt att hon ringt och la på.

Fem minuter senare när jag somnat om ringer hon igen. Denna gången lyckas jag trycka på knappen som gör att ringsignalen tystnar för det inkommande samtalet. Gott så. Hon ger sig inte, ringer en gång till, nu trycker jag på knappen som gör att det tutar upptaget. Hon borde fatta. Hon ringer igen, samma procedur. Jag hade försökt stänga av telefonen mellan, men hann inte för att hon var så jääävla snabb att ringa upp igen. Efter tre, fyra uppringningar lyckas jag äntligen stänga av telefonhelvetet, lägger mig och är irriterad i en timma och lyckas somna till slut vid typ 2:30.

Gomorron.

Hon vill förmodligen ha kuk 😮

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...