Fidden Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Varför kan man inte blockera samtal från vissa nummer på min telefon? Värdelöst!
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Varför kan man inte blockera samtal från vissa nummer på min telefon? Värdelöst! Värdo!
slejnard Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Oldsbergare! hehe jåå...kommer även ihåg att memph stavade så...såatt. fidden: låter surt
Fidden Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 får väl skiva en extravers till carebears... eller förresten så passar nog rätt bra med sista ändå iofs, det är ju knappast första gången det händer.
Overkill Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 carebears är förresten en väldigt fin låt 😆
Overkill Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 fick säsong 3 och 4 av how i met your mother av pazo igår, så nu kollar jag 😆
Fidden Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 vafan, nu är farsan också förkyld... Det innebär att alla utom jag har varit det. Eller, jag var lite trött ett par dagar, men inget mer. Mitt immunförsvar ROCKAR! 😆 (knackar i bordet och saltar över axeln)
slejnard Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 får väl skiva en extravers till carebears... eller förresten så passar nog rätt bra med sista ändå iofs, det är ju knappast första gången det händer. skriva är bra bot mot en del grejs.. även om man kastar bort det sen. Ska nog till residenshufvudstaden idag å kolla in lite lördagsrock
slejnard Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Tre rostade bröd (rasker), två med ost å hallonmarmelad å en med ost å skinka, rött bregott på samtliga. Ett glas med ICAs äppeljuicekoncentrat Fetaste koppen snabbkaffe ( kan för mitt liv inte dricka det där julkaffet igen) Inte mkt slår det en lördagmorgon 😆
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Tre rostade bröd (rasker), två med ost å hallonmarmelad å en med ost å skinka, rött bregott på samtliga.Ett glas med ICAs äppeljuicekoncentrat Fetaste koppen snabbkaffe ( kan för mitt liv inte dricka det där julkaffet igen) Inte mkt slår det en lördagmorgon 😆 Eh...
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Det där med snabbkaffe kändes sådär....
slejnard Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Det där med snabbkaffe kändes sådär.... Ja jag vet 😄 Men det enda alternativet var ju nåt äckligt smaksatt med vanilj å kardemumma som jag fick i julklapp 😆 Hej då nu bär det av mot luuuuleååååå
Fidden Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 WOHOOO, LÖÖÖÖRDAAAAAG = PAAAAARTYYYYY!!!!!! Shit alltså, det är vilt som fan här. Har löst melodikrysset och dagens sudoku redan, shit pommfritt!
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Tjoho! Lördag! Simma och leva loppan i badhus!
Overkill Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 WOHOOO, LÖÖÖÖRDAAAAAG = PAAAAARTYYYYY!!!!!! Shit alltså, det är vilt som fan här. Har löst melodikrysset och dagens sudoku redan, shit pommfritt! och nu utsar du runt till svensktoppen och "du är min man"? 😮
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 (redigerat) Inatt ringde telefonen kl 1:30 när jag precis somnat. Jag svarade typ "ööööööööh", så var det helt tyst... efter någon sekund sa mitt psykfalls-ex hej, bad om ursäkt att hon ringt och la på. Fem minuter senare när jag somnat om ringer hon igen. Denna gången lyckas jag trycka på knappen som gör att ringsignalen tystnar för det inkommande samtalet. Gott så. Hon ger sig inte, ringer en gång till, nu trycker jag på knappen som gör att det tutar upptaget. Hon borde fatta. Hon ringer igen, samma procedur. Jag hade försökt stänga av telefonen mellan, men hann inte för att hon var så jääävla snabb att ringa upp igen. Efter tre, fyra uppringningar lyckas jag äntligen stänga av telefonhelvetet, lägger mig och är irriterad i en timma och lyckas somna till slut vid typ 2:30. Gomorron. Hon vill förmodligen ha kuk 😮 Redigerat 19 september 2009 av Analogfreak
Dingbats Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 WE CAN DO IT SOFTCORE IF YOU WANT BUT YOU SHOULD KNOW I TAKE IT BOTH WAYS WE CAN DO IT SOFTCORE IF YOU WANT BUT YOU SHOULD KNOW THAT I GO BOTH WAYS (I WILL TAKE IT BOTH WAYS!) UTS UTS UTS UTS
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Här var det livat... är ni död?
Recommended Posts