Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Näe hörrni flickor.. Nu tänker fabbro Grahn gå och dra något gammalt över sig Uts uts!!
slejnard Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Jävla kodspråk! Jag utsar din mamma! Jaha ☺️ Skulle kanske gjort några såna här *gråter* *stammar* osv...men det e inte min stil...du hajar va...hajaruuuu ☺️
slejnard Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Hajar som hajar! Bra film! Kommer även ihåg att memphis hade jobb i nån shark i somras ☺️
Micke H Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Men nu, gott folk, skall denna uts dra sig tillbaka. Först en dusch dock. En utsande dusch. ☺️
Memphis Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Va sa du att du sa, sa du? ☺️ Underbart uttryck! ☺️ 😄
Memphis Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Bra film! Kommer även ihåg att memphis hade jobb i nån shark i somras 😄 Shit va bra minne du har Slejjnis! ☺️☺️
slejnard Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Shit va bra minne du har Slejjnis! 🙁☺️ Japp "absolutminne" ☺️ ...istället för absolut gehör 😄 ...eller 😄
Memphis Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 nej, nu skall även memphan förbereda sin färd mot den beryktade sängkanten där han skall mysa med han omtalade John Blund som tydligen alla vänsterprasslar med. ☺️
Dingbats Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Nu har jag bajsat ☺️ Jag vill ha en rapport på följande format: Försättsblad med namn, datum och handledare Innehållsförteckning (egen sida) Beskrivning av uppgiften Materiel Planering av utförande Utförande Resultat Slutsats Källförteckning Lämnas in senast 21/9 kl 8.00.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Jag vill ha en rapport på följande format: Försättsblad med namn, datum och handledare Innehållsförteckning (egen sida) Beskrivning av uppgiften Materiel Planering av utförande Utförande Resultat Slutsats Källförteckning Lämnas in senast 21/9 kl 8.00. 😆
Overkill Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 slut på toapapper, fick använda servetter 😆
slejnard Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 ...alla båd herre å fruuu..goder afton goder afton båååd härrä å fruuuuuuu....vi önskar eder alla en fröjdefull juuuull. Gillar uttrycket: Det "lackar" mot jul 😆 En annan ska strax lacka kakel..
Fidden Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 (redigerat) Inatt ringde telefonen kl 1:30 när jag precis somnat. Jag svarade typ "ööööööööh", så var det helt tyst... efter någon sekund sa mitt psykfalls-ex hej, bad om ursäkt att hon ringt och la på. Fem minuter senare när jag somnat om ringer hon igen. Denna gången lyckas jag trycka på knappen som gör att ringsignalen tystnar för det inkommande samtalet. Gott så. Hon ger sig inte, ringer en gång till, nu trycker jag på knappen som gör att det tutar upptaget. Hon borde fatta. Hon ringer igen, samma procedur. Jag hade försökt stänga av telefonen mellan, men hann inte för att hon var så jääävla snabb att ringa upp igen. Efter tre, fyra uppringningar lyckas jag äntligen stänga av telefonhelvetet, lägger mig och är irriterad i en timma och lyckas somna till slut vid typ 2:30. Gomorron. Redigerat 19 september 2009 av Fidden
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Bra film! Kommer även ihåg att memphis hade jobb i nån shark i somras 😆 Oldsbergare!
Recommended Posts