Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Får jag gissa?

Eftersom han läser, dyker hans namn upp längst ner i listan över vilka som är inne i tråden. Då märker folk det och skriver "MEMPHIS" för att de saknat honom. Låter det som en trolig förklaring?

edit: memphan var det visst 😛

Det jag undrade över var kommentaren om att närma sej slutet. Vad tror du om det?

Postat
Nu ska jag fira fredag framför tv'n istället tror jag... blev lite dött när pazoverkill försvann

Var inte detta en smula oförskämt? Själv ska jag dra till Willys och bunkra upp.

Postat
Det jag undrade över var kommentaren om att närma sej slutet. Vad tror du om det?

Slutet på tråden kanske? 😛

Annars har jag ingen aning om vad han menade.. 😆

Postat
fattar inte 😛

Då ska jag förklara bättre. Ni sa att ni skulle se idol och precis då liksom nu så råkas det vara reklam. Reklam råkas vara ett ofog som ofta utspelar sig i de ultrakapitalistiska och komersiella TV-kanalerna. Tex TV4 😆

Vore fan gött med en java i pausen. Sen spela in nåt roligt.

Postat
HUR ÄR LÄGET MEMPHAN! 😆

DET E ALLA TIDERS! TACKAR SOM FRÅGAR MICKE! SJÄLV? MEN VARFÖR SKRIKER DU? JAG BLIR HES!

😛

Postat

nu förstår jag verkligen vikten av bra akustik vid inspelning... 😛

skulle lägga om några ackeguror som jag spelade in innan flytten. Lät riktigt bra då.. och nu blir det skit.. 😆 Mitt nya rum är kallt och burkigt. Hade mycket mer grejor i förra rummet, det dämpade nog rätt mycket.

Postat (redigerat)

Okej, nu jäklar! 😛 Har byggt en borg av mitt sängtäcke, en stol och mikstativet i mitten me miken. Skall se om akustiken blir bättre. Sen ska jag leka i mitt nya slott. 😆

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.