Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Fiskbullar e fan gott ska ja äta nu snart. Jo jag behöver gå matlagningskurs egentligen. Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt
Pico Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Fiskbullar e fan gott ska ja äta nu snart. Jo jag behöver gå matlagningskurs egentligen. Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt Fiskbullar är ju kalas!
Linus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Ta-freakin-daa! Syftade Ta-freakin-daa på länken, eller på ny sida?
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Har sagt mitt om pölsa förr i denna tråd... eller ja, i nån av de avkapade. De äldre i tråden kanske rent av minns det. 😛 Pölsa, finns det nåt vegetariskt alternativ?
Linus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Jag är bra på att laga mat. Jag är för övrigt gift.
Pico Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Syftade Ta-freakin-daa på länken, eller på ny sida? Iom att det blev ny sida så fåre väl vara just det då. xD
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Imorrn ska jag laga fläskgryta med kantareller. Ingen dam inbjuden dock.
Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Jag är bra på att laga mat. Jag är för övrigt gift. Där ser man 😄
Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 fläskgryta med kantareller låter riktigt smarrigt
Linus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 (redigerat) Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt 😄 Här är ett recept till dig, relativt lättlagat och smakar gott. Riset kokar sig självt och såsen gör du under den kvart som fisken står i ugnen. Arla recept: Kokoslimelax Själv följer jag visserligen inte receptet helt. Lite strösocker kan ersätta farinen. Skippa fisksåsen och gullök och ha i lite mer av vitlök och sambal oelek. Så nu till frågan, vem ska du bjuda på middag? Redigerat 18 september 2009 av Linus
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Där ser man 😄 Har du fått igång ditt program?
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 fläskgryta med kantareller låter riktigt smarrigt Jo, det brukar bli bra. Syrran brukar plocka kantareller som en tokig, men nu har hon stukat foten. Hoppas hon blir bra innan det blir frost. Annars blir det magert i frysen.
slejnard Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Ta-freakin-daa! Haha 😄 . Har bara ätit pölsa en gång å blodpalt en gång. Alri mer!
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Själv plockar jag inget mindre än vattenmeloner. Det ska va nåt som fyller ut.
Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Har du fått igång ditt program? Jo nu ser det lovande ut. Nu ska jag bara regga Guitar Rig 3 LE (som följer med i Sonar) så äre klart.
Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 (redigerat) Här är ett recept till dig, relativt lättlagat och smakar gott. Riset kokar sig självt och såsen gör du under den kvart som fisken står i ugnen. Arla recept: Kokoslimelax Själv följer jag visserligen inte receptet helt. Lite strösocker kan ersätta farinen. Skippa fisksåsen och gullök och ha i lite mer av vitlök och sambal oelek. Så nu till frågan, vem ska du bjuda på middag? Ser smarrigt ut det där.. Nä har ingen att bjuda ut. Bjuder ut mig själv på trevliga fredagar ibland.. 😄 Edit: Lime gör ju hela laxen förresten. Skitgott.. det åt jag på wärdshuset engång... 😑 Redigerat 18 september 2009 av Neosus
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Jo nu ser det lovande ut. Nu ska jag bara regga Guitar Rig 3 LE (som följer med i Sonar) så äre klart. Hur är det med vstpluggar? Går dom att använda rakt av, eller?
Neosus Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Hur är det med vstpluggar? Går dom att använda rakt av, eller? Jodå vanliga vstpluggar funkar 😄
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Ser smarrigt ut det där.. Nä har ingen att bjuda ut. Bjuder ut mig själv på trevliga fredagar ibland.. 😄 Edit: Lime gör ju hela laxen förresten. Skitgott.. det åt jag på wärdshuset engång... 😑 Hela tanken är ju att du inte behöver bjuda ut när du kan bjuda in. Damerna gillar verkligen detta.
SadamJR Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Undrar om inte Linus fångade sin fru med den där laxen, eller någon annan smarrig rätt.
Pazo Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 jag läste ikapp långsamt förfan! dessutom hade du head start för jag bytte kläder å fixade musik... FETT mätt också... hur ska man få i sig massa rom å cola såhär!
Micke H Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 http://isitweekend.com/ Inte för att det gör mycket skillnad när man är sjuk... 😄
Recommended Posts