Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt 😄
Här är ett recept till dig, relativt lättlagat och smakar gott. Riset kokar sig självt och såsen gör du under den kvart som fisken står i ugnen.

Arla recept: Kokoslimelax

Själv följer jag visserligen inte receptet helt. Lite strösocker kan ersätta farinen. Skippa fisksåsen och gullök och ha i lite mer av vitlök och sambal oelek.

Så nu till frågan, vem ska du bjuda på middag?

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Här är ett recept till dig, relativt lättlagat och smakar gott. Riset kokar sig självt och såsen gör du under den kvart som fisken står i ugnen.

Arla recept: Kokoslimelax

Själv följer jag visserligen inte receptet helt. Lite strösocker kan ersätta farinen. Skippa fisksåsen och gullök och ha i lite mer av vitlök och sambal oelek.

Så nu till frågan, vem ska du bjuda på middag?

Ser smarrigt ut det där.. Nä har ingen att bjuda ut. Bjuder ut mig själv på trevliga fredagar ibland.. 😄

Edit: Lime gör ju hela laxen förresten. Skitgott.. det åt jag på wärdshuset engång... 😑

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ser smarrigt ut det där.. Nä har ingen att bjuda ut. Bjuder ut mig själv på trevliga fredagar ibland.. 😄

Edit: Lime gör ju hela laxen förresten. Skitgott.. det åt jag på wärdshuset engång... 😑

Hela tanken är ju att du inte behöver bjuda ut när du kan bjuda in. Damerna gillar verkligen detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...