Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Fiskbullar e fan gott ska ja äta nu snart.

Jo jag behöver gå matlagningskurs egentligen. Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt :rolleyes:

Postat
Fiskbullar e fan gott ska ja äta nu snart.

Jo jag behöver gå matlagningskurs egentligen. Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt :rolleyes:

Fiskbullar är ju kalas!

Postat
Har sagt mitt om pölsa förr i denna tråd... eller ja, i nån av de avkapade. :rolleyes:

De äldre i tråden kanske rent av minns det. 😛

Pölsa, finns det nåt vegetariskt alternativ?

Postat

Jag är bra på att laga mat. Jag är för övrigt gift.

Postat (redigerat)
Kokboken håller inte måttet alla gånger.. blir bara pannkaka av allt 😄
Här är ett recept till dig, relativt lättlagat och smakar gott. Riset kokar sig självt och såsen gör du under den kvart som fisken står i ugnen.

Arla recept: Kokoslimelax

Själv följer jag visserligen inte receptet helt. Lite strösocker kan ersätta farinen. Skippa fisksåsen och gullök och ha i lite mer av vitlök och sambal oelek.

Så nu till frågan, vem ska du bjuda på middag?

Redigerat av Linus
Postat
fläskgryta med kantareller låter riktigt smarrigt

Jo, det brukar bli bra. Syrran brukar plocka kantareller som en tokig, men nu har hon

stukat foten. Hoppas hon blir bra innan det blir frost. Annars blir det magert i frysen.

Postat (redigerat)
Här är ett recept till dig, relativt lättlagat och smakar gott. Riset kokar sig självt och såsen gör du under den kvart som fisken står i ugnen.

Arla recept: Kokoslimelax

Själv följer jag visserligen inte receptet helt. Lite strösocker kan ersätta farinen. Skippa fisksåsen och gullök och ha i lite mer av vitlök och sambal oelek.

Så nu till frågan, vem ska du bjuda på middag?

Ser smarrigt ut det där.. Nä har ingen att bjuda ut. Bjuder ut mig själv på trevliga fredagar ibland.. 😄

Edit: Lime gör ju hela laxen förresten. Skitgott.. det åt jag på wärdshuset engång... 😑

Redigerat av Neosus
Postat
Jo nu ser det lovande ut. Nu ska jag bara regga Guitar Rig 3 LE (som följer med i Sonar) så äre klart.

Hur är det med vstpluggar? Går dom att använda rakt av, eller?

Postat
Ser smarrigt ut det där.. Nä har ingen att bjuda ut. Bjuder ut mig själv på trevliga fredagar ibland.. 😄

Edit: Lime gör ju hela laxen förresten. Skitgott.. det åt jag på wärdshuset engång... 😑

Hela tanken är ju att du inte behöver bjuda ut när du kan bjuda in. Damerna gillar verkligen detta.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.