Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Osten får smälta på burgaren (lock på pannan). Senapen å ketchupen får fungera som ketchup :rolleyes: ....vafan som dressing menar jag 😛

Har aldrig fått till det där med ost på hamburgare. När lägger du på locket? Ska tempen sänkas innan?

Vilken ost använder du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tänkt lite om det där. Borde nästan finnas en tråd om vad för mat det blir till. Kan ju rent av bli seriöst å att man får lite tips.

Ett tips till alla ungdomar här i tråden. Lär er laga mat. Bjud hem damer på middag. Ni kan inte misslyckas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig fått till det där med ost på hamburgare. När lägger du på locket? Ska tempen sänkas innan?

Vilken ost använder du?

Hamburgarn får gå i princip klart...vänder den ofta å kryddar med knorr grillkrydda, salt å peppar. inte för hög värme och värmen av helt när jag såtter dit locket. Minst 23% annars är det inte lönt med ost. Just nu har jag goudaost men borde gå med det mesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hamburgarn får gå i princip klart...vänder den ofta å kryddar med knorr grillkrydda, salt å peppar. inte för hög värme och värmen av helt när jag såtter dit locket. Minst 23% annars är det inte lönt med ost. Just nu har jag goudaost men borde gå med det mesta

Ska testa detta, men vad menar du med 23 %? Ostburgare är gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...