Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Jooo nu rullar det igång.. 🤪

Lycka till. Hoppas att det är ok om jag ställer en fråga ibland. Är bara så sjukt trött på

cubase och funderar på sonar istället.

Postat

Jag kommer att köra 8.0 och skippa 8.5:an sålänge... tills jag får hem dvd:n. DÅ kommer jag att göra ett nytt försök eftersom dvd versionen är full version vilket betyder att jag inte behöver ha 8:an installerad som jag fattar det... eftersom download versionen inte är fullversionen så var man tvungen att ha 8.0:an installerad och dessutom så installerades 8.5 i egen mapp vilket gjorde att jag fick upp 2 olika versioner på skrivbordet där 8.5:an utnyttjade en del ifrån 8.0:an och dessutom inte fungerade så där jätte bra. Dessutom så var designen förskräcklig. Den nya arpegiatorn funkade inte som den skulle, trumljuden i den nya trummaskinen blev överstyrda men sen orkade jag inte kolla mer. Men när jag avinstallerade 8.5:an så funkade inte en del plugins.

Fattar ni?

Postat
Nej men jag tog mig friheten att svara åt grahn efter vad jag trodde han skulle svara 🤪

Helt ok. Svara gärna åt mig oxå när jag inte är här.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.