Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
hahahaha 🙂
Postat
Tappade bort min absolut grymma gympabag igår. I den låg en skolbok, mitt anteckningsblock och hugos anteckningsblock. Och eriks tröjja ja!

Måste fan få tillbaka den. får går runt å checka nationer

var tappade du bort den?

Postat

Morrn morrn. Gick upp 7 och tnäkte springa, men hade ont i hälsenan så jag sov en stund itll. Idag verkar det som det blidr många felksrivningar.

Postat

Det här var ju meningsfullt. Kommer dit och inser att det inte finns nån poäng med att sitta där och plugga istf hemma.

Åker buss och tunnelbana i sammanlagt tre timmar för att dra till Kista och gå på toa.

Postat
Det är lustigt att det alltid är samma personer här. Undrar varför.

😑

Sebbe, skicka hit några av dina Apple-klistermärken. Jag måste pynta min server lite. 😉

Postat

Funderar lite på att bygga en egen blogg från grunden, allt från databas till webgränssnitt, och sen samla in alla gamla bloggar och dagböcker från lunar, helgon, facebook och andra ställen, så att de finns på en och samma plats.

Postat

Söndagen den 23:e april år 2000 klockan 19:09. Då postade jag mitt första blogginlägg 😑

(fast då kallade man det nog inte blogg...)

Postat
Söndagen den 23:e april år 2000 klockan 19:09. Då postade jag mitt första blogginlägg 😄

(fast då kallade man det nog inte blogg...)

Shit! längesen...

jag gick datortek -96 å vi fick testa internet...en kompis skulle ladda ner en bild på gene simmons..startade kl 9 sen kom ledaren vid lunch ¨berättade att "BILDEN HAR KOMMIT!!!" 😑

sen föll datakunnandet i dvala några år 😉

Postat
Shit! längesen...

jag gick datortek -96 å vi fick testa internet...en kompis skulle ladda ner en bild på gene simmons..startade kl 9 sen kom ledaren vid lunch ¨berättade att "BILDEN HAR KOMMIT!!!" 😑

sen föll datakunnandet i dvala några år 😄

Haha 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.