Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion.

Det är därför jag har Fidden som Vän i listan.

Vi är väldigt lika filosofiskt politiskt.

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Ja, för jag läste att den var dj**ligt omständligt skriven på 500 sidor, där under hälften varit nog.

Å andra sidan gav den ett nobellpris. Filmen är oxå lång och inget man äter popcorn till precis.

drloop (oregistrerad)
Postat
Jag måste gå och lägga mig. Tråkigt.

me2

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Inte min gren

Postat

Vad mycket ni skrivit i denna tråd sen sist. Man märker en viss fascination för bajsande när man läser ikapp.

Jag kan informera att den korrekta medicinska bedömningen för huruvida man lider av förstoppning eller ej går vid två tarmtömningar på en vecka.

Så har man inte skitit på 2-3 dagar ska man inte få panik.

Postat

Min avföring liknar numer koskit eftersom jag bara äter spannmålsprodukter så nu vet ni det...

Postat

Ja godnatt på dig sov så gott 😄

Postat (redigerat)

Jag brukar aldrig göra några inlägg i Utanför-Ämnet-trådarna.

Imorgon ska jag tvätta i tvättstugan och under tiden det torkar i det minimala torkrummet utan lås, åka till Försäkringskassan för frågor eftersom de säger att de aldrig fått det kuvert jag skickade för 3 månader sedan och som jag suttit (ibland stått upp eller legat ned) hela sommaren för och väntat på besked om.

Ska vara tillbaka för att hämta upp tvätten. Därefter ska jag rengöra i köket och sortera grejer där. Kanske rentav ta en sväng upp till vinden med bråte. Egentligen behöver jag nog ta 40 vändor upp till vinden på femte våningen utan hiss. Kan ju bara bära med höger hand just nu också. Seriöst alltså, har en del från vinden härnere nu.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.