Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Vad skulle du vilja göra? Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Alltså, precis som det är helt okej att bajsa, men asjobbigt att behöva skriva en rapport, dessutom tillsammans med nån annan, och det är ju ganska privat! Att jag inte begrep det.
Dingbats Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion. Du är jag om tio år. Alltså, jag är du om tio år. Nej, jag är du för tio år sen. Fast alltså, för tio år sen var jag ju inte du, då var jag jag fast för tio år sen. Och du var jag. 😕
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion. Så vad vill du göra med all din fritid och ditt liv överhuvudtaget?
Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Du är jag om tio år. Alltså, jag är du om tio år. Nej, jag är du för tio år sen. Fast alltså, för tio år sen var jag ju inte du, då var jag jag fast för tio år sen. Och du var jag. 😕 Jag kanske är en framtida du som tagit semester i det förflutna, ungefär som i family guy-avsnittet jag såg igår...
Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Så vad vill du göra med all din fritid och ditt liv överhuvudtaget? KNULLA!
Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel. Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt...
Dingbats Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel. Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt... Finns sämre sätt att spendera sin tid.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel. Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt... Och sen finns det ju skitiga jobb.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Det kan ju va en bra idé med tanke på att du va skitnödig 18.35. Fan vad bra att du har koll på tiden 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 KNULLA! Vilka vill du knulla då?
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 då blir det ju ett jobb... 😕 Du kan bli gigolo.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Nä, nu ska jag cykla över till syrran och se på matchen. Heja Barca!
Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Vilka vill du knulla då? Jag vet inte, det hela bygger ju på att kapitalismsamhället upphör, och då lär det ju finnas gott om folk med tid över.
Overkill Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 fan vad soft att ha en femårsplan som bestod av kakätande
Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 nu har jag dammat av alla mina p2p-länkar... får se hur länge bredbandet räcker ikväll.
Fidden Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 fan vad soft att ha en femårsplan som bestod av kakätande Magen lär ju bli jävligt soft om inte annat. 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Nu ska jag äta knäckebröd med Keso och Rostbiff... mmmmmm 😕
Overkill Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Nu ska jag äta knäckebröd med Keso och Rostbiff... mmmmmm 😉 gott! rostbiff och tex mex-skinka är de godaste köttpåläggen.
Recommended Posts