Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion.

Du är jag om tio år.

Alltså, jag är du om tio år. Nej, jag är du för tio år sen. Fast alltså, för tio år sen var jag ju inte du, då var jag jag fast för tio år sen. Och du var jag.

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är jag om tio år.

Alltså, jag är du om tio år. Nej, jag är du för tio år sen. Fast alltså, för tio år sen var jag ju inte du, då var jag jag fast för tio år sen. Och du var jag.

😕

Jag kanske är en framtida du som tagit semester i det förflutna, ungefär som i family guy-avsnittet jag såg igår...

Link to comment
Dela på andra sajter

You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel.

Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt...

Link to comment
Dela på andra sajter

You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel.

Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt...

Finns sämre sätt att spendera sin tid.

Link to comment
Dela på andra sajter

You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel.

Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt...

Och sen finns det ju skitiga jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...