Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vad skulle du vilja göra?

Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion.

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Alltså, precis som det är helt okej att bajsa, men asjobbigt att behöva skriva en rapport, dessutom tillsammans med nån annan, och det är ju ganska privat!

Att jag inte begrep det.

Postat
Det enda jag vet är att jag egentligen inte vill jobba över huvud taget. Hatar hela slaverisamhället, frihet är en illusion.

Du är jag om tio år.

Alltså, jag är du om tio år. Nej, jag är du för tio år sen. Fast alltså, för tio år sen var jag ju inte du, då var jag jag fast för tio år sen. Och du var jag.

😕

Postat

Så vad vill du göra med all din fritid och ditt liv överhuvudtaget?

Postat
Du är jag om tio år.

Alltså, jag är du om tio år. Nej, jag är du för tio år sen. Fast alltså, för tio år sen var jag ju inte du, då var jag jag fast för tio år sen. Och du var jag.

😕

Jag kanske är en framtida du som tagit semester i det förflutna, ungefär som i family guy-avsnittet jag såg igår...

Postat

You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel.

Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt...

Postat
You and me baby aint nothing but mammals, so lets do it like they do on the discovery channel.

Fast då ska man väl iofs bygga choppers, tatuera folk, spränga saker i luften och filma med höghastighetskamera och sånt...

Finns sämre sätt att spendera sin tid.

Postat

Och sen finns det ju skitiga jobb.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Det kan ju va en bra idé med tanke på att du va skitnödig 18.35.

Fan vad bra att du har koll på tiden 😕

Postat
KNULLA!

Vilka vill du knulla då?

Postat
Vilka vill du knulla då?

Jag vet inte, det hela bygger ju på att kapitalismsamhället upphör, och då lär det ju finnas gott om folk med tid över.

Postat

Nu ska jag äta knäckebröd med Keso och Rostbiff... mmmmmm 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.