SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Marx' bok. 😉 Det där är väl den engelska modellen.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Har sett att många har såna där avatarbilder och har funderat på att fixa en själv även om jag känner mig lite kluven till det hela. Hur har ni valt ut era bilder?
slejnard Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Har sett att många har såna där avatarbilder och har funderat på att fixa en själv även omjag känner mig lite kluven till det hela. Hur har ni valt ut era bilder? Har fotat mig själv. 😉 Nä men en tavla jag målat ☺️ Du kan ju ta en med din pappa SadamSR som ung.
slejnard Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Marx' bok. ☺️ Så skulle jag åxå skrivit. 16.38 😉
Pazo Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 uts uts uts Är fan rätt trött nu. Hemma hos Erik är jag också. vi ska laga mat sen dra å supa öl för det är pubbrunda ikväll
slejnard Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Disko stu stu stu. Tare lugnt med drickat (om det inte är pripps ☺️ ) 16.51 😉
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Har fotat mig själv. 😉Nä men en tavla jag målat ☺️ Du kan ju ta en med din pappa SadamSR som ung. Lite svårt att se vad tavlan föreställer. Kan du inte lägga upp en större bild. SR känns lite väl uppenbart på nåt sätt.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 uts uts utsÄr fan rätt trött nu. Hemma hos Erik är jag också. vi ska laga mat sen dra å supa öl för det är pubbrunda ikväll Det är tydligt att du lever hårt unge man.
Neosus Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Uppgradering på uppgradering på uppgradering.. tror banne mig att jag handlar full version nästa gång ☺️ NU ska ja pissa
slejnard Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Lite svårt att se vad tavlan föreställer. Kan du inte lägga upp en större bild. SR känns lite väl uppenbart på nåt sätt. Ja den är lite abstrakt å kan föreställa lite vad man vill. Funkar bra att vrida å vända på åxå. Kanske fixar nån ny bild en dag. Ja du har rätt..SR blir lite uppenbart. Du får grubbla vidare...
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Fan lixom Hur gillar du Sonar annars? Börjar bli lite trött på Cubase.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Ja den är lite abstrakt å kan föreställa lite vad man vill. Funkar bra att vrida å vända på åxå. Kanske fixar nån ny bild en dag. Ja du har rätt..SR blir lite uppenbart. Du får grubbla vidare... Tycker bilden ser bra ut. Menade bara att det kunde va kul att se en lite större variant.
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Det måste vara nån som driver med folk i tråden "hjälp att koppla rätt" Men där fick dom så dom teg.
Pazo Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Det är tydligt att du lever hårt unge man. Har blivit rätt hårt nu senaste veckorna.. men nu på lördag blir nog sissta på en vecka iaf ☺️
Overkill Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Har blivit rätt hårt nu senaste veckorna.. men nu på lördag blir nog sissta på en vecka iaf ☺️ vad ska du göra på lördag?
Neosus Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Hur gillar du Sonar annars? Börjar bli lite trött på Cubase. Rätt så trevligt faktiskt. Trevliga pluggar som följer med. Nu i version 8.5 så har det tillkommit en trumplugg som är ganska okej faktiskt. Och nya pluggar som vocalstrip och så... Även stöd för Windows 7. Stöd för 64 bit... och stöd för allting nästan. På snudd att man kan koka kaffe där i oxå.
Pazo Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Men där fick dom så dom teg. Jag förstår inte riktigt hur man kommer fram till den slutsatsen bara sådär? ☺️
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Rätt så trevligt faktiskt. Trevliga pluggar som följer med. Nu i version 8.5 så har det tillkommit en trumplugg som är ganska okej faktiskt. Och nya pluggar som vocalstrip och så... Även stöd för Windows 7. Stöd för 64 bit... och stöd för allting nästan. På snudd att man kan koka kaffe där i oxå. Hade en demo för några år sen som kom med studioblaskan. Problemet för mej då var att man var tvungen att lägga upp två spår, midi och ljud på något konstigt sätt och allting blev väldigt rörigt. Har man inte gått ifrån detta nu? Det var det som fick mej att köpa Cubase istället.
Pazo Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 vad ska du göra på lördag? Vadårå? Finns en inflyttningsfest... finns velvet... finns sandra, lina, johan å du. jag vet inte?
SadamJR Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Jag förstår inte riktigt hur man kommer fram till den slutsatsen bara sådär? ☺️ Har du kollat tråden?
debatt Postat 16 september 2009 Trådstartare Postat 16 september 2009 Jag har slutat fylla år. Tänker inte bli äldre. Tråkigt.
Neosus Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Hade en demo för några år sen som kom med studioblaskan. Problemet för mej då var att manvar tvungen att lägga upp två spår, midi och ljud på något konstigt sätt och allting blev väldigt rörigt. Har man inte gått ifrån detta nu? Det var det som fick mej att köpa Cubase istället. Jo nu har dom löst det så att om man vill så kan man välja ett spår som är både midi och audio i ett. Och det räcker med att öppna en vsti så skapas spåren automatiskt. Himla fiffigt!
Pazo Postat 16 september 2009 Postat 16 september 2009 Har du kollat tråden? jaaaaa.... Jag märker inget konstigt direkt... finns ju typ bara 5 inlägg också och bara ett svar från hans om starta ☺️
Recommended Posts