Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Om man skulle ta och spela lite Resident Evil 😱

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Vandrande pinnar kanske du kan ha 😱

Postat

tror inte det är slumpen... jag är nog lite som en katt bland människor tror jag, en såndär lite folkskygg katt som gömmer sig under soffan när det kommer besök, men som kryper fram efter ett tag och buffar mot folk som luktar gott eller är lagom varma.

Postat

Let's call it a draw.

Vad heter hon den där mörkhåriga tjejen med tjock underläpp som är med i rnb-videos och var i bakgrunden mest för nåt år sedan, men är "solo"? i dem nu?

Snygg, med brett leende och lockigt hår. Förmodligen inte längre än 165 cm...

Postat

Okey, varför sätta klockan så tidigt.

Jag sätter den på 06.35, äter frukost och borstar tänder m.m. och ska vara en mil härifrån kl 08.00.

Postat

Det är härligt när det ringer och man vet att man kan snooza i en halvtimme utan problem om man känner för det. Och så är det skönt att ha lite ledig tid att varva upp på morgonen.

Postat

Kim Kardashian förresten:

kim-kardashian.jpg

Hon har även en syster som heter Courtney, men jag tror inte det är denna syster som är hon som förekommer i musikvideos.

Postat
Det är härligt när det ringer och man vet att man kan snooza i en halvtimme utan problem om man känner för det. Och så är det skönt att ha lite ledig tid att varva upp på morgonen.

Okaay...

Jag sov 12 timmar inatt.

Jag gillar att sova 12 timmar normalt.

Men nu blir det bara usch nej... inte ens hälften.... hatar det....

God natt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.