Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Utvecklingsstöd är lite likt utvecklingsstörd. Tänk om det är en utvecklingsstörning jag ska få... Eller en person som är utvecklingsstörd!

"Hej, varsågod, detta är Örjan Svens... NEJ ÖRJAN, INTE BITAS!!! Ursäkta, han blir lite upphetsad ibland. Jag har en burk med is i som vi kan lägga fingret i, hehe, så ringer jag till sjukhuset."

Men du kan ju ha tur oxå. Du kanske får en jobbcoach.

Link to comment
Dela på andra sajter

Galen vetenskapsman.

eller molekylärbiolog.

Själv gick jag nåt som hette bankskolan en gång i världen. Det enda jag visste efter genomgången

utbildning var att jag inte ville jobba på bank. Flera av klasskamraterna är bankdirektörer nu.

Men molekylärbiolog, det låter väldigt avancerat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv gick jag nåt som hette bankskolan en gång i världen. Det enda jag visste efter genomgången

utbildning var att jag inte ville jobba på bank. Flera av klasskamraterna är bankdirektörer nu.

Men molekylärbiolog, det låter väldigt avancerat.

mjo, det är väl en del grejer att hålla i huvudet, vilket gör mig lite stressad eftersom det är just den typen av grejer som brukar trilla ur med tiden...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jisses vad jag luktar vitlök nu. Hela frisyrgrejen är ju helt förstörd, vad tänkte jag med?!

Jaja, får väl hoppas att det finns nån snygging med defekt luktsinne, men hur stor är chansen att man träffar en till sån?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...