Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Behöver du inte klippas där fram? Flintis?

Vadå, där ser man ju själv. Och jag löste det i nacken också för jag hittade en liten spegel!

Postat

man vill ju vara fin inför imorgon, då har jag fått permis för att åka in till den stora staden och vistas bland folk.

Postat
Jättefint faktiskt! Tycker själv jag ser ut lite som en hundvalp.

combover.jpg

Men den där hundvalpen har ju en typisk comb over. Är du säker på att du inte är flint?

Postat
man vill ju vara fin inför imorgon, då har jag fått permis för att åka in till den stora staden och vistas bland folk.

Vilken stad? Vad är uppdraget?

Postat
Kan det va åtgärd på gång?

det är generell information, en hel grupp med losers sitter i ett rum med nån byråkratkärring som berättar vad man får och inte får göra.

Postat (redigerat)

Ska bli spännande, lammköttsarbetslösheten är hög har jag hört, mouahahahahaaaa. 😆

Redigerat av Fidden
Postat
det är generell information, en hel grupp med losers sitter i ett rum med nån byråkratkärring som berättar vad man får och inte får göra.

Du är väl ingen loser. Tänk positivt. Du kanske får lära dig skriva CV.

Postat

sökajobb-kurser får man väl när man är nyinskriven? Jobb- och utvecklingsgarantin blir aktuellt först när alla a-kassedagarna är förbrukade, så det lär ju bara vara sökproffs där.

Postat

Intressant, när man förolämpar sig själv i en konversation med dig, så får man komplimanger istället för de sedvanliga påhoppen 😄

Postat
Intressant, när man förolämpar sig själv i en konversation med dig, så får man komplimanger istället för de sedvanliga påhoppen 😄

Skulle väl aldrig hoppa på dej Fidden.

Postat

Utvecklingsstöd är lite likt utvecklingsstörd. Tänk om det är en utvecklingsstörning jag ska få... Eller en person som är utvecklingsstörd!

"Hej, varsågod, detta är Örjan Svens... NEJ ÖRJAN, INTE BITAS!!! Ursäkta, han blir lite upphetsad ibland. Jag har en burk med is i som vi kan lägga fingret i, hehe, så ringer jag till sjukhuset."

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.