SadamJR Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Vem är disco-Nietzsche?Menar du Alexander Bastard? Jag har aldrig läst Nietzsche - är det bra litteratur? 😕 Intressant i små doser, om jag minns rätt, det är länge sen jag ägnade mig åt filosoferna. "Den Glada Vetenskapen" kan vara en bra början. Alla filosofer avnjuts f ö nog bäst i små doser. Skit samma. Berätta om din flickvän med bröna istället.
Memphis Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Köpte nyss puffskydd. 😛 Mitt förra var ett hemmabygge som bestod av en såndär rund ram med tyg fastklämd i som man syr på. 😆 Fasttejpad. Väldigt osexigt. Min tjejkompis som är kickassbra på att sjunga kommer hit imorn och vi ska fortsätta spela in vår nya låt. 😕
SadamJR Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Mycket bra fotboll på tv ikväll. Först Åtvidabergs FF, sen Manchester United.
debatt Postat 15 september 2009 Trådstartare Postat 15 september 2009 (redigerat) Intressant i små doser, om jag minns rätt, det är länge sen jag ägnade mig åt filosoferna."Den Glada Vetenskapen" kan vara en bra början. Alla filosofer avnjuts f ö nog bäst i små doser. Skit samma. Berätta om din flickvän med bröna istället. Skrev faktiskt ett riktigt långt inlägg om det, men det verkar ha försvunnit i samma veva som jag fick problem med Nätet. I korta drag: hon pratade bara med folk som såg ut som 10 på hennes snygghetsskala. Du fattar vad problem det medförde i det dagliga livet, banken, affärer, sjukhus etc. Förhållandet var en fysisk attraktion. Hon hade "stora bröst" under övrigt i sin cv. Nu ska jag torka håret o lämna in tipset. Fick bli ett reducerat med en matematisk hel. Redigerat 15 september 2009 av debatt
SadamJR Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Är Conny Torstensson med? Nä, och inte Knalin eller Söla heller. Vad värre är, superettans bäste spelare Kristian Bergström är skadad.
SadamJR Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Om man skulle dricka öl idag också 😕 Inget är som en riktig tisdagsfylla.
Micke H Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Fast tanken på en fylla just nu känns inte så lockande...skulle väl dö. 😕
Micke H Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 ska be morsan klippa till mig i nacken. Gör inte det ont?
Fidden Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Gör inte det ont? nä, hon gör det jämnt där bak.
Recommended Posts