Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Vem är disco-Nietzsche?

Menar du Alexander Bastard?

Jag har aldrig läst Nietzsche - är det bra litteratur?

😕

Intressant i små doser, om jag minns rätt, det är länge sen jag ägnade mig åt filosoferna.

"Den Glada Vetenskapen" kan vara en bra början. Alla filosofer avnjuts f ö nog bäst i

små doser. Skit samma. Berätta om din flickvän med bröna istället.

Postat

Köpte nyss puffskydd. 😛 Mitt förra var ett hemmabygge som bestod av en såndär rund ram med tyg fastklämd i som man syr på. 😆 Fasttejpad. Väldigt osexigt.

Min tjejkompis som är kickassbra på att sjunga kommer hit imorn och vi ska fortsätta spela in vår nya låt. 😕

Postat (redigerat)
Intressant i små doser, om jag minns rätt, det är länge sen jag ägnade mig åt filosoferna.

"Den Glada Vetenskapen" kan vara en bra början. Alla filosofer avnjuts f ö nog bäst i

små doser. Skit samma. Berätta om din flickvän med bröna istället.

Skrev faktiskt ett riktigt långt inlägg om det, men det verkar ha försvunnit i samma veva som jag fick problem med Nätet.

I korta drag: hon pratade bara med folk som såg ut som 10 på hennes snygghetsskala.

Du fattar vad problem det medförde i det dagliga livet, banken, affärer, sjukhus etc.

Förhållandet var en fysisk attraktion.

Hon hade "stora bröst" under övrigt i sin cv.

Nu ska jag torka håret o lämna in tipset.

Fick bli ett reducerat med en matematisk hel.

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.