debatt Postat 14 september 2009 Trådstartare Postat 14 september 2009 Vad betyder alla förkortningar? SNP, GW, OFL, YUT etc...
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Hur var det med din flickvän debatt? Hon med bröna.
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 debatt skrev om sin märkligaste flickvän nånsin, sen när ingen ställde nåra frågor blev han förvånad, sen när jag ställde frågorna vägra han svara.
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jag ska nu: a) kissa och bajsa 😕 tvätta ansiktet c) borsta tänderna d) ha på idomin på några finnar e) bädda upp sängen f) sätta datorn på viloläge g) gå och lägga mig h) vakna i) kissa och bajsa j) tvätta ansiktet k) borsta tänderna l) ta på mig nya kläder m) äta frukost n) fixa i ordning alla böcker och sånt o) kissa och bajsa p) gå till bussen q) kliva på bussen r) sätta på musik på ipoden s) byta till tunnelbana vid slussen t) byta till blåa linjen vid fridhemsplan u) kliva av i kista v) gå till skolan w) skriva matteskrivning x) gå till fysiklektionen y) ha tråkigt z) osv Allt i den ordningen. Jag börjar nu.
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 asch vilken sverigehatare jag är. glömde åäö.
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag ska: a) kolla teve 😕 borsta tänderna c) ta ur linser d) bajsa e) klä av mig f) kolla mer teve g) sova h) vakna i) duscha j) göra frukost k) borsta tänder l) gå på toa nu orkar jag inte skriva mer
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 mm. fullkorn. Fullkornstuttar? 😕
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag ska: a)............... 😎................ c)................. d).................. 😄 ................ 😕 ............. ö) sen ska jag inte göra mer
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jag ska nu: a) kissa och bajsa 😕 tvätta ansiktet c) borsta tänderna d) ha på idomin på några finnar e) bädda upp sängen f) sätta datorn på viloläge g) gå och lägga mig h) vakna i) kissa och bajsa j) tvätta ansiktet k) borsta tänderna l) ta på mig nya kläder m) äta frukost n) fixa i ordning alla böcker och sånt o) kissa och bajsa p) gå till bussen q) kliva på bussen r) sätta på musik på ipoden s) byta till tunnelbana vid slussen t) byta till blåa linjen vid fridhemsplan u) kliva av i kista v) gå till skolan w) skriva matteskrivning x) gå till fysiklektionen y) ha tråkigt z) osv Allt i den ordningen. Jag börjar nu. Låter som du bor i Nacka / Älta
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Den dagen jag blir knäckt av ett par bröst... ja du...
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Låter som du bor i Nacka / Älta Kolla igen på "stad/plats" 😕 Jag visste inte att du hade linser Killis!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Kolla igen på "stad/plats" 😕 Jag visste inte att du hade linser Killis! Ja så kan man ju också göra 😄
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Kolla igen på "stad/plats" 😕 Jag visste inte att du hade linser Killis! jodå, har jag haft sen påsken i åttan. har apfula glasögon med som är trasiga, ena glaset lossnar ibland och dom är lite sneda för jag har trampat på dom ett par gånger. och sovit på och med dom.
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jodå, har jag haft sen påsken i åttan. har apfula glasögon med som är trasiga, ena glaset lossnar ibland och dom är lite sneda för jag har trampat på dom ett par gånger. och sovit på och med dom. Nej vad najs! 😕 Dem borde du ha på dig istället!
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Nej vad najs! 😕 Dem borde du ha på dig istället! nä men jag ska köpa snygga nån gång
Pico Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 (redigerat) Patrick Swayze ligger nog bra till om man ska se till kändisar i stort, men det blir ju knappast oväntat. Heh, Nostrafiddenus. Jag trodde han var på bättringsvägen... 😆 Redigerat 15 september 2009 av Pico
Overkill Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 glömde dock steka hela mackan sen idag igen. *facepalm*
Memphis Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Glöm inte skräckfestivalen nu pöjkar, kommer bli fetgrymt! om ni vågar...... 😆
Overkill Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 DET ÄR FYRA GRADER UTE HUR SKA JAG ÖVERLEVA CYKELTUREN 😆
slejnard Postat 15 september 2009 Postat 15 september 2009 Glöm inte skräckfestivalen nu pöjkar, kommer bli fetgrymt! om ni vågar...... 😆 Vet inte det jag 🙂 Scary...very scary
Recommended Posts