debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 Jag har tappat rösten... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 lyllo dig dingbats...vill åxå se å höra neil young. debatt, har du gormat på grannarna? 😛 nä nu ska jag stänga ner å ägna mig åt NHL: Det står tre-tre i matcher (finalserien) och inatt avgörs det!!! The Stanley-cup 2009! Detroit-Pittsburgh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Improviserad ölkväll på KGB bolev rätt trevlig. Quite nice, och tägfadde några bekanta. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Och imorgon är det tjugo nya bekanta som häller...ndrar hur fan det kommer att gå... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 Nej... jag har ju influensa eller vad det är... och nu har jag tappat rösten. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 😛 gonatt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 detroit förlorade 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Grymt! Pingvinerna rular... fast egentligen gillar jag nog vingarna bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Jao jag höll nog åxå på detroit. lite synd om marian hossa som bytte lag i år å därför förlorade igen. Samma finallag då som nu. KrAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa ppppp FFFFeeeeeeeeeeääääääääääääääääää!!!! Smörgås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Tråkigt värre. Detroit som stad behövde nog muntras upp av en vinst. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 de kunde ha firat på 8 mile road med eminem och the white stripes i så fall 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=jirflcyvPGM...feature=related 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Tycker det känns som söndag av någon jäkla anledning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 (redigerat) slemkroppar som är gulgrönbruna. det ser ut som om de lever En såg ut som en tvestjärt. fräscht. Redigerat 13 juni 2009 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 hmm, bussarna gick jättekonstigt, och tåg är löjligt dyrt när man är "vuxen"... Fick liksom välja mellan att vänta i 6 timmar för att åka med en buss som åkte en omväg via göteborg, eller att ta tåg för 800:-... Farsan erbjöd sig att agera privatchaufför. får nog bli så. Ska bara hem till linkan en sväng först och hämta betyg och intyg... plus lite kläder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 hmm, bussarna gick jättekonstigt, och tåg är löjligt dyrt när man är "vuxen"... Fick liksom välja mellan att vänta i 6 timmar för att åka med en buss som åkte en omväg via göteborg, eller att ta tåg för 800:-... Farsan erbjöd sig att agera privatchaufför. får nog bli så. Ska bara hem till linkan en sväng först och hämta betyg och intyg... plus lite kläder. El crosso. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 *Raap* I Sverige så rapar vi efter maten. *Buurp* In Sweden we rape after dinner. Den svenska fotbollsspelaren i direktsänd TV: ”I screwed the ball in the goal!” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 😏 Hmm...orka göra mer kaffe? Jag vet inte än. Tanken kittlar. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 Den svenska fotbollsspelaren i direktsänd TV:”I screwed the ball in the goal!” Pratade han om sina fritidsintressen eller var det en reflektion efter matchen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 Jag har aldrig druckit kaffe. Om man bortser från de två gånger jag försökte tvinga ned det men misslyckades ganska mycket och bara fick magknip och blev likblek. Är nog allergisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 Jag har aldrig druckit kaffe. Om man bortser från de två gånger jag försökte tvinga ned det men misslyckades ganska mycket och bara fick magknip och blev likblek. Är nog allergisk. Ja en del är känsliga mot kaffe. Brukar hjälpa med en mjölkskvätt i för en del. Och andra gillar inte kaffe. Mystiskt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 kaffe har förresten ett samband med reumatism... folk som dricker kaffe blir oftare reumatiker. dock kan det bero på att tunga kaffedrickare ofta kröner koppen med en cigarett, vilket har en mycket tydligare koppling till reumatism =) Alkohol har också en koppling till reumatism, men där är det tvärt om. Dricker man alkohol, är risken MINDRE att man blir reumatiker 😄 Sammanfattningsvis, drick gärna kaffe, men glöm inte att ta en grogg till 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 😄 oj jäklar. nåt att tänka på då. skulle haft nåt starkt i kaffet nu alltså 🙂 inte rökt nåt idag iaf=) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 Blodtrycket stiger av alla dessa stimulantia... Grönt thé motverkar det. Nu ska jag trots influensa/brionkit i kroppen ta mig ut till affärn och handla innan gitarr-tv tar vid 19.45. Märkte att jag inte har mat hemma. Blir nån färdigrätt (tyvärr), bullar och choklad, samt blodgrapejuice, emser, mjölk, matolja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 juni 2009 Dela Postat 13 juni 2009 fan vad jag har sovit då. först sov jag typ 11,5 timmar i natt och nu sov jag väl precis två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 När jag kom till affärn hade jag bitvis glömt vad jag skulle handla... Kunde burit med mig lappisen här och läst på skärmen min matlista, eftersom jag inte hade nåt papper tydligen. Det blev 1 liter mjölk, revbensspjäll, kanelgifflar, choklad, rapsolja, men ingen emser och ingen blodgrapejuice... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 13 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 13 juni 2009 Här finns inte en djävel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 juni 2009 Dela Postat 14 juni 2009 jorå nuså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts