Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

hmm, bussarna gick jättekonstigt, och tåg är löjligt dyrt när man är "vuxen"... Fick liksom välja mellan att vänta i 6 timmar för att åka med en buss som åkte en omväg via göteborg, eller att ta tåg för 800:-... Farsan erbjöd sig att agera privatchaufför. får nog bli så. Ska bara hem till linkan en sväng först och hämta betyg och intyg... plus lite kläder.

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm, bussarna gick jättekonstigt, och tåg är löjligt dyrt när man är "vuxen"... Fick liksom välja mellan att vänta i 6 timmar för att åka med en buss som åkte en omväg via göteborg, eller att ta tåg för 800:-... Farsan erbjöd sig att agera privatchaufför. får nog bli så. Ska bara hem till linkan en sväng först och hämta betyg och intyg... plus lite kläder.

El crosso.

fingers-crossed_sxc-776014.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig druckit kaffe.

Om man bortser från de två gånger jag försökte tvinga ned det men misslyckades ganska mycket och bara fick magknip och blev likblek.

Är nog allergisk.

Ja en del är känsliga mot kaffe. Brukar hjälpa med en mjölkskvätt i för en del. Och andra gillar inte kaffe. Mystiskt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

kaffe har förresten ett samband med reumatism... folk som dricker kaffe blir oftare reumatiker. dock kan det bero på att tunga kaffedrickare ofta kröner koppen med en cigarett, vilket har en mycket tydligare koppling till reumatism =)

Alkohol har också en koppling till reumatism, men där är det tvärt om. Dricker man alkohol, är risken MINDRE att man blir reumatiker 😄

Sammanfattningsvis, drick gärna kaffe, men glöm inte att ta en grogg till 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Blodtrycket stiger av alla dessa stimulantia...

Grönt thé motverkar det.

Nu ska jag trots influensa/brionkit i kroppen ta mig ut till affärn och handla innan gitarr-tv tar vid 19.45. Märkte att jag inte har mat hemma.

Blir nån färdigrätt (tyvärr), bullar och choklad, samt blodgrapejuice, emser, mjölk, matolja.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag kom till affärn hade jag bitvis glömt vad jag skulle handla...

Kunde burit med mig lappisen här och läst på skärmen min matlista, eftersom jag inte hade nåt papper tydligen.

Det blev 1 liter mjölk, revbensspjäll, kanelgifflar, choklad, rapsolja, men ingen emser och ingen blodgrapejuice...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...