Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Eftersom du är så aggressiv, hade inte brytt mej annars, ge gärna exempel. Tycker själv

att jag skriver med glimten i ögat.

Men använd för i helvete smileys då!

På internet GÅR DET INTE att förstås som att man har glimten i ögat om man inte använder smileys. Lika lite som det går att tas på skoj om man säger "jag ska döda dig" och ser helt nollställd ut i ansiktet och hytter med en kniv.

Jag menar allvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

har vi haft det? inte i längsta va?

nä, det har vi nog inte. det var lite spänt mellan micke och christoffer, och så är det väl en del som blivit sura efter editerade inlägg (både nyligen och, öh, förrligen(??? dåligen?)). Jobbigt med nestade paranteser också, men det har nog ingen flameat för.

Link to comment
Dela på andra sajter

nä, det har vi nog inte. det var lite spänt mellan micke och christoffer, och så är det väl en del som blivit sura efter editerade inlägg (både nyligen och, öh, förrligen(??? dåligen?)). Jobbigt med nestade paranteser också, men det har nog ingen flameat för.

ja just det! men annars brukar flamandet ske i andra trådar

Link to comment
Dela på andra sajter

Men använd för i helvete smileys då!

På internet GÅR DET INTE att förstås som att man har glimten i ögat om man inte använder smileys. Lika lite som det går att tas på skoj om man säger "jag ska döda dig" och ser helt nollställd ut i ansiktet och hytter med en kniv.

Jag menar allvar.

Om hela din argumentation går ut på att jag inte använder smilfinkar faller den platt. Glimten i ögat

behöver inte vara en smiley. Jag har heller aldrig hotat någon. Du däremot tyx bara bli argare och

argare, trots smileys.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, jag tror nästan jag tappat hälften av mitt hockeyintresse bara för att jag har tyckt fotboll har varit så kul i sommar 😛

Jaha men det drar igång snart. Kanske startar en tråd när nhl startar...finns ett ganska kul managerspel på sportingnews där kanske nån studioforumist förutom jag vill vara med 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Glimten i ögat behöver inte vara en smiley.

I den här tråden behöver den det. Här är det sån inflation i smileys att avsaknaden av en tolkas som 100% seriös. Vare sig man tycker det är bra eller dåligt.

Men jag pallar inte argumentera om det där längre. Sätter upp dig på min ignore list sålänge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha men det drar igång snart. Kanske startar en tråd när nhl startar...finns ett ganska kul managerspel på sportingnews där kanske nån studioforumist förutom jag vill vara med 😎

Vilken liga ska man joina då? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

I den här tråden behöver den det. Här är det sån inflation i smileys att avsaknaden av en tolkas som 100% seriös. Vare sig man tycker det är bra eller dåligt.

Men jag pallar inte argumentera om det där längre. Sätter upp dig på min ignore list sålänge.

Du pallar inte argumentera om det där längre. Saken är den att du anklagar mej för det ena efter det andra.

När jag går i svaromål orkar du inte argumentera längre. Tror nog att en och annan förstår mina inlägg trots

avsaknaden av smilfinkar. Undrar hur länge du har samlat ihop till detta. Du borde sätta upp dej själv på

den där listan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...