Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
vet inte riktigt, lite kaxigare än innan känns det som... sen har jag kanske tagit åt mig mer än vanligt idag också, men det är iofs mitt problem.

jag ska vara snäll i fortsättningen 😛

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag har haft en dålig dag

Postat (redigerat)
Creedence- bad moon rising. Har ni hört den? 😛

bara varje gång man råkat gå in i en pub med ett coverband, ångrat sig och gått ut igen. 🙁

Redigerat av Fidden
Postat
Så länge man säjer saker som passar goa herrn. 😛

Ja se där, äntligen en smiley! Visst blev tonen mycket mysigare nu? 😄

Postat
Med all säkerhet inte, men jag skulle aldrig drömma om att tala om för andra vad som

är godtagbart att skriva.

Jag tycker att du är den enda som klagar på vad andra skriver hela jävla tiden.

Postat

SLUTA KLAGA, JAG HATAR NÄR FOLK KLAGAR, MÅSTE DET VARA SÅ JÄÄÄVLA JOBBIGT HELA JÄVLA TIDEN?!!!

SLUTA KLAGA NU FÖR FAN, ANNARS SKICKAR JAG BULTEN PÅ ER 😛

OCH NÄR NI ÄNDÅ ÄR PÅ GÅNG, SLUTA SKRIVA MED CAPSLOCK OCKSÅ, OCH ANVÄND INTE DUBBELDUSCH, FÖR DET LUKTAR FÖR JÄÄÄVLIGT!

😄

Postat
SLUTA KLAGA, JAG HATAR NÄR FOLK KLAGAR, MÅSTE DET VARA SÅ JÄÄÄVLA JOBBIGT HELA JÄVLA TIDEN?!!!

OCH NÄR NI ÄNDÅ ÄR PÅ GÅNG, SLUTA SKRIVA MED CAPSLOCK OCKSÅ, OCH ANVÄND INTE DUBBELDUSCH, FÖR DET LUKTAR FÖR JÄÄÄVLIGT!

😄

+1

Postat
Jag tycker att du är den enda som klagar på vad andra skriver hela jävla tiden.

Eftersom du är så aggressiv, hade inte brytt mej annars, ge gärna exempel. Tycker själv

att jag skriver med glimten i ögat.

Postat

😛

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.