Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det är lustigt att det alltid är samma personer här. Undrar varför.

för att vi är sociala miffon

eller för att det är schysst folk här

eller för att vi inte har något bättre för oss

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Det är lustigt att det alltid är samma personer här. Undrar varför.

vi stöter nog ut alla utbölingar är jag rädd...

Postat
för att vi är sociala miffon

eller för att det är schysst folk här

eller för att vi inte har något bättre för oss

Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in ibland

å ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen.

Postat
men skickar du in den imorgon dröjer det ju typ bara en vecka! är det studieförsäkran?

Tar det så lång tid ändå? Jobbigt, då måste jag sätta in pengar på kontot på banken innan dess.

Den går ju att göra elektroniskt också men då är det massa skit hit och dit med program och grejer så vafan, enklare att bara posta en blankett.

Postat
vi stöter nog ut alla utbölingar är jag rädd...

Jo, men varför. Om alla dessa medlemmar som finns på forumet tittar in här ibland och sedan

bara drar, vem är det dom irriterar sej mest på?

Postat
Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in ibland

å ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen.

Det tog länge innan jag hittade hit....före det var jag jämt offtopic i ontopic 😉

Postat
Jo, men varför. Om alla dessa medlemmar som finns på forumet tittar in här ibland och sedan

bara drar, vem är det dom irriterar sej mest på?

Det kan nog vara ganska skrämmande med alla grova mamma-skämt och sånt, man behöver nog inte haka upp sig på någon speciell.

Postat
Det kan nog vara ganska skrämmande med alla grova mamma-skämt och sånt, man behöver nog inte haka upp sig på någon speciell.

Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en viss

credit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det.

Postat
Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en viss

credit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det.

du kan va.*

ja alltså, du KAN vara det. Speciellt efter jäger och fotboll =)

*haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉

Postat

Du har ju vart här ganska länge nu juh

och för det så vann du precis en gratis biljett till helvetet där vi alla andra här i tråden är just nu

hör hur jag pratar.... Håll käften neosus! 😉

Postat
du kan va.*

*haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉

DUKANVA!!

Postat
du kan va.*

fast ändå inte... för en utomstående är det nog bara du som verkar vara hyfsat normal xD

Postat

jag tycker både pazo och overkill blivit lite annoying nu när de flyttat ihop och blivit polare på riktigt. fast egentligen är det väl bara avundsjuka, JAG VILL OCKSÅ HA KOMPISAR xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.