Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Det är lustigt att det alltid är samma personer här. Undrar varför. för att vi är sociala miffon eller för att det är schysst folk här eller för att vi inte har något bättre för oss
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Det är lustigt att det alltid är samma personer här. Undrar varför. vi stöter nog ut alla utbölingar är jag rädd...
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 för att vi är sociala miffon eller för att det är schysst folk här eller för att vi inte har något bättre för oss Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in ibland å ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen.
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 men skickar du in den imorgon dröjer det ju typ bara en vecka! är det studieförsäkran? Tar det så lång tid ändå? Jobbigt, då måste jag sätta in pengar på kontot på banken innan dess. Den går ju att göra elektroniskt också men då är det massa skit hit och dit med program och grejer så vafan, enklare att bara posta en blankett.
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Endast här som det förs någorlunda vettiga konversationer ju. 😉
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 vi stöter nog ut alla utbölingar är jag rädd... Jo, men varför. Om alla dessa medlemmar som finns på forumet tittar in här ibland och sedan bara drar, vem är det dom irriterar sej mest på?
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in iblandå ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen. Det tog länge innan jag hittade hit....före det var jag jämt offtopic i ontopic 😉
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 FÖRRESTEN! 😉 tröjan som jag tappade bort när vi var på bygdegården och intog liiite för mycket alkohol, den ska jag få tillbaka imorgon 😄 :D
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jo, men varför. Om alla dessa medlemmar som finns på forumet tittar in här ibland och sedanbara drar, vem är det dom irriterar sej mest på? Det kan nog vara ganska skrämmande med alla grova mamma-skämt och sånt, man behöver nog inte haka upp sig på någon speciell.
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 hmm, var det där ett ok användande av bindestreck förresten? (mamma-skämt)
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 hmm, var det där ett ok användande av bindestreck förresten? (mamma-skämt) Du kan va mamma! 😉 😄
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 din mamma är så tjock att när hon skriver i längsta döps tråden om till bredaste tråden
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Det kan nog vara ganska skrämmande med alla grova mamma-skämt och sånt, man behöver nog inte haka upp sig på någon speciell. Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en viss credit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det.
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 (redigerat) 😉 jaha å din mamma är så tjock att att att..tt ..t vahetere...ähh edit: till overkill alltså Redigerat 14 september 2009 av slejnard
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en visscredit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det. Varför det?
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en visscredit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det. du kan va.* ja alltså, du KAN vara det. Speciellt efter jäger och fotboll =) *haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in iblandå ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen. Du har ju vart här ganska länge nu juh och för det så vann du precis en gratis biljett till helvetet där vi alla andra här i tråden är just nu hör hur jag pratar.... Håll käften neosus! 😉
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 du kan va.*ja alltså, du KAN vara det. Speciellt efter jäger och fotboll =) *haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉 DUKANVA!!
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 du kan va.*ja alltså, du KAN vara det. Speciellt efter jäger och fotboll =) *haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉 fast ändå inte... för en utomstående är det nog bara du som verkar vara hyfsat normal xD
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Varför det? Menar du att du tycker att jag är mest irriterande?
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Menar du att du tycker att jag är mest irriterande? Nej jag undrar varför du tycker det ska vara ett mål eller prestige att vara den mest irriterande. Så tänker inte jag iaf.
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag tycker det är en poänglös och en alldeles för seriös diskussion så sluta nu
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jag tycker att vi är tappade bakom farstun hela högen 😉
slejnard Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 JA! Förövrigt så¨är din mamma åxå heeeeelt poänglös 😉😄
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag tycker det är en poänglös och en alldeles för seriös diskussion så sluta nu Du kan va, nöjd?
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag tycker både pazo och overkill blivit lite annoying nu när de flyttat ihop och blivit polare på riktigt. fast egentligen är det väl bara avundsjuka, JAG VILL OCKSÅ HA KOMPISAR xD
Recommended Posts