Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

för att vi är sociala miffon

eller för att det är schysst folk här

eller för att vi inte har något bättre för oss

Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in ibland

å ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

men skickar du in den imorgon dröjer det ju typ bara en vecka! är det studieförsäkran?

Tar det så lång tid ändå? Jobbigt, då måste jag sätta in pengar på kontot på banken innan dess.

Den går ju att göra elektroniskt också men då är det massa skit hit och dit med program och grejer så vafan, enklare att bara posta en blankett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men varför. Om alla dessa medlemmar som finns på forumet tittar in här ibland och sedan

bara drar, vem är det dom irriterar sej mest på?

Det kan nog vara ganska skrämmande med alla grova mamma-skämt och sånt, man behöver nog inte haka upp sig på någon speciell.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan nog vara ganska skrämmande med alla grova mamma-skämt och sånt, man behöver nog inte haka upp sig på någon speciell.

Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en viss

credit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om man ändå ska haka upp sej på nån speciell, själv skulle jag tycka att det låg en viss

credit i att vara mest irriterande av alla irriterande här inne, inte för att jag tycker att jag är det.

du kan va.*

ja alltså, du KAN vara det. Speciellt efter jäger och fotboll =)

*haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, men hur många medlemmar finns det på forumet. En å annan måste ju titta in ibland

å ändå är det samma gamla gäng. Fast det är nån nygammal nu som jag inte känner igen.

Du har ju vart här ganska länge nu juh

och för det så vann du precis en gratis biljett till helvetet där vi alla andra här i tråden är just nu

hör hur jag pratar.... Håll käften neosus! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

du kan va.*

ja alltså, du KAN vara det. Speciellt efter jäger och fotboll =)

*haha, det var nog den första gången den frasen gick att använda i ett nästintill seriöst sammanhang 😉

fast ändå inte... för en utomstående är det nog bara du som verkar vara hyfsat normal xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...