Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag är fan trött å seg å småförkyld... inte kul! :rolleyes:

måste skaffa lite papper från v-dala också men nu när jag flyttat har jag ingen cyckel längre heller 😄

Så jag måste gå överallt, och det tar lång tid! 😛

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Är de såndär datortrummor eller vad är det? Betla massa för bilen låter inte kul 😛

Jag kommer inte heller kunna köpa prytlar på ett tag nu när jag kommer få högre hyra och måste köpa lite nya möbler å stuff 😄

Precis! Uppgradering från EZ-drummer. Har svårt att mixa till vettiga trummor. Vet inte om det underlättar i Superior.

..men det får vänta med det.

😄

Handla möbler och sånt låter lagomt kul... :rolleyes:

Postat
Jag är fan trött å seg å småförkyld... inte kul! :rolleyes:

måste skaffa lite papper från v-dala också men nu när jag flyttat har jag ingen cyckel längre heller 😄

Så jag måste gå överallt, och det tar lång tid! 😛

😄

Postat

Liksom bygga upp studion för första gången! Har ju aldrig haft allting uppe eftersom jag bodde med clara när jag skaffade alla prytlar 😄

Vore kul att se allting uppe och ikopplat sådär snyggt! 😄

Postat
Är de såndär datortrummor eller vad är det? Betla massa för bilen låter inte kul 😄

Jag kommer inte heller kunna köpa prytlar på ett tag nu när jag kommer få högre hyra och måste köpa lite nya möbler å stuff 😄

Har hört att man kan hitta en massa bra grejer i containrar.

Postat
Liksom bygga upp studion för första gången! Har ju aldrig haft allting uppe eftersom jag bodde med clara när jag skaffade alla prytlar 😄

Vore kul att se allting uppe och ikopplat sådär snyggt! 😄

Sånt händer aldrig.

Postat

MEN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jag upptäckte NU att det var en jävla blankett man måste skicka in för att få sina jävla CSN-pengar :/

Postat

Jag upptäckte NU att det var en jävla blankett man måste skicka in för att få sina jävla CSN-pengar :/

1.jpg

Postat

Fördelen med att vara sen med den är att man kan få två månaders pengar i en enda härlig klump 😉

Postat
Det har jag aldrig blivit, om jag inte hade en boll å springa efter.

jag brukar bli det... sprang nog för långt idag.

Postat
Fördelen med att vara sen med den är att man kan få två månaders pengar i en enda härlig klump 😄

Nackdelen är att man inte har några pengar alls fram tills dess 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.