Pazo Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jag är fan trött å seg å småförkyld... inte kul! måste skaffa lite papper från v-dala också men nu när jag flyttat har jag ingen cyckel längre heller 😄 Så jag måste gå överallt, och det tar lång tid! 😛
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Är de såndär datortrummor eller vad är det? Betla massa för bilen låter inte kul 😛 Jag kommer inte heller kunna köpa prytlar på ett tag nu när jag kommer få högre hyra och måste köpa lite nya möbler å stuff 😄 Precis! Uppgradering från EZ-drummer. Har svårt att mixa till vettiga trummor. Vet inte om det underlättar i Superior. ..men det får vänta med det. 😄 Handla möbler och sånt låter lagomt kul...
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Jag är fan trött å seg å småförkyld... inte kul! måste skaffa lite papper från v-dala också men nu när jag flyttat har jag ingen cyckel längre heller 😄 Så jag måste gå överallt, och det tar lång tid! 😛 😄
Pazo Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Kan ju iof bli kul att köpa ett stort nytt skrivbord eller dylikt där man kan ha alla sina musikprytlar uppe samtidigt
Pazo Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Liksom bygga upp studion för första gången! Har ju aldrig haft allting uppe eftersom jag bodde med clara när jag skaffade alla prytlar 😄 Vore kul att se allting uppe och ikopplat sådär snyggt! 😄
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Är de såndär datortrummor eller vad är det? Betla massa för bilen låter inte kul 😄 Jag kommer inte heller kunna köpa prytlar på ett tag nu när jag kommer få högre hyra och måste köpa lite nya möbler å stuff 😄 Har hört att man kan hitta en massa bra grejer i containrar.
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Liksom bygga upp studion för första gången! Har ju aldrig haft allting uppe eftersom jag bodde med clara när jag skaffade alla prytlar 😄Vore kul att se allting uppe och ikopplat sådär snyggt! 😄 Sånt händer aldrig.
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 gott med god mat 😄 Själv föredrar jag ond mat, typ deviled eggs.
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 MEN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Jag upptäckte NU att det var en jävla blankett man måste skicka in för att få sina jävla CSN-pengar :/
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Men hallå, jag skulle ju bli på BRA humör av att springa... 😉
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 MEN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Jag upptäckte NU att det var en jävla blankett man måste skicka in för att få sina jävla CSN-pengar :/
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 MEN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Jag upptäckte NU att det var en jävla blankett man måste skicka in för att få sina jävla CSN-pengar :/ Fördelen med att vara sen med den är att man kan få två månaders pengar i en enda härlig klump 😉
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Men hallå, jag skulle ju bli på BRA humör av att springa... 😉 Det har jag aldrig blivit, om jag inte hade en boll å springa efter.
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Det har jag aldrig blivit, om jag inte hade en boll å springa efter. jag brukar bli det... sprang nog för långt idag.
Dingbats Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Fördelen med att vara sen med den är att man kan få två månaders pengar i en enda härlig klump 😄 Nackdelen är att man inte har några pengar alls fram tills dess 😉
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 men skickar du in den imorgon dröjer det ju typ bara en vecka! är det studieförsäkran?
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Nackdelen är att man inte har några pengar alls fram tills dess 😉 Då snyltar man 😄
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Det är lustigt att det alltid är samma personer här. Undrar varför.
Fidden Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 hmm, lämnar man inte den elektroniskt? Eller vänta nu, den första ska nog in på papper ja...
Recommended Posts