SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Ojoj, kom vi åt en känslig punkt där? 😄 Sadam är kanske inte så JR trots allt... 😄 Håll dej till ämnet pojkajävul.
Gote Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Håll dej till ämnet pojkajävul. Gubbadjävel... 😄 Jomenalltså jag tänkte som så att om man stoppar en kyckling full med rosmarin så smakar den rosmarin efter en stund, och en genomsnittlig val innehåller väl åtskilliga kilo krill och annan sjömat?
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Gubbadjävel... 😄 Jomenalltså jag tänkte som så att om man stoppar en kyckling full med rosmarin så smakar den rosmarin efter en stund, och en genomsnittlig val innehåller väl åtskilliga kilo krill och annan sjömat? Så enligt den logiken smakar skinkan jag har på mackan bajs om grisen inte hann bajsa innan slakten?
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Gubbadjävel... 😄 Jomenalltså jag tänkte som så att om man stoppar en kyckling full med rosmarin så smakar den rosmarin efter en stund, och en genomsnittlig val innehåller väl åtskilliga kilo krill och annan sjömat? Såvitt jag kan bedöma det, så här på min ålders höst, så har ingen som helst tankeverksamhet förekommit.
Gote Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Så enligt den logiken smakar skinkan jag har på mackan bajs om grisen inte hann bajsa innan slakten? Ja, och en Piggelin smakar trä. 😄
Gote Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Såvitt jag kan bedöma det, så här på min ålders höst, så har ingen som helst tankeverksamhetförekommit. Nej, jag är nykter. 😄 Jag vill dock påpeka att jag är sjukt klipsk när jag är full... 😄
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Nej, jag är nykter. 😄 Jag vill dock påpeka att jag är sjukt klipsk när jag är full... 😄 det är väl alla 😄
Overkill Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag ska göra carbonara sen fast kyckling istället för bacon! snacka om att vara wild and crazy 😄
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 jag ska göra carbonara sen fast kyckling istället för bacon! snacka om att vara wild and crazy 😄 omg
Pico Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Och nu kommer glassbilen Mäh, lagom till att du bränner på en hurvel? Jäkla ninja-glassis som bara väntar på rätt läge. 😄
Neosus Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Mäh, lagom till att du bränner på en hurvel? Jäkla ninja-glassis som bara väntar på rätt läge. 😄 😄 ...fast jag orkar inte gå ut och handla 😄
Pico Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Mäh, lagom till att du bränner på en hurvel? Jäkla ninja-glassis som bara väntar på rätt läge. 😄 Näe förlåt, ninjaglassis är förstås vanligt.
Pico Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Trodde att en hurvel var en örfil. Gör man kaffet rätt så...
SadamJR Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Gör man kaffet rätt så... Med en perkulator.
Gote Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Gör man kaffet rätt så... Som att få hjärnan krossad av en guldtacka insvept i Melittafilter... 😄
Pazo Postat 14 september 2009 Postat 14 september 2009 Som att få hjärnan krossad av en guldtacka insvept i Melittafilter... 😄 Eller en dammsugare uppkörd i röven 😄
Recommended Posts