drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Jaja, det går över. Lite vin i magen och finemang mat botar det mesta, åtminstone mitt dåliga humör. 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Jaja, det går över.Lite vin i magen och finemang mat botar det mesta, åtminstone mitt dåliga humör. 🙂 Du får skatta dig lycklig att du inte är kvinna nu.
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Jaja, nu krånglar mitt internet också. Problem med DNS. Öööö. Vad var det du sa om kvinnor AF?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Jo jag sa att du får vara glad att du inte är kvinna nu när du gjort illa dina fingrar
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 En total reset av modemet sätter sprutt på DNS tjänsten igen... Irriterande.
SadamJR Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Ikväll ska visst den där hovreportern äta kackerlackor i det där djungelprogrammet.
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 the bronx skiva the bronx från 2008 är en av de fetaste skivor som finns
Fidden Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 orkar inte skriva nåt halvtråkigt pappaskämt om feta skivor...
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Hade varit gott om min poporkester vore lite mer känd... vore kul om någon press eller webfanzine ville ta i oss. Det verkar som om vi är paria och ingen vågar skriva om oss.... snyft. Synd att smalmusik inte får nåt uttrymme alls. Jaja, så länge jag har skoj får man väl fortsätta.
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Hade varit gott om min poporkester vore lite mer känd... vore kul om någon press eller webfanzine ville ta i oss.Det verkar som om vi är paria och ingen vågar skriva om oss.... snyft. Synd att smalmusik inte får nåt uttrymme alls. Jaja, så länge jag har skoj får man väl fortsätta. pop är väl inte direkt smalmusik?
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 pop är väl inte direkt smalmusik? Kallar det poporkester för att syntorkester inte känns så gott.
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 pop är väl inte direkt smalmusik? Ja eller så är vi väl helt enkelt för kassa. Så är det nog.
Fidden Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Kissmumla Definition: att prata med sig själv vid pissoaren
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 i fredags när vi pissade på värmlands (alltså inte "jag ska pissa på dig!") så pratade vi om att det var skönare med pissoarer som bara är en vägg och inte en metallränna xD
Fidden Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 i fredags när vi pissade på värmlands (alltså inte "jag ska pissa på dig!") så pratade vi om att det var skönare med pissoarer som bara är en vägg och inte en metallränna xD Typiskt kissmummel På studentpuben i linköping hade de sånna där hängande handtag som brukar finnas på ståplats i bussarna. Sen bytte dom dock ut det mot ett vadderat pannstöd, som man kunde stå och luta sig mot när man pissade 😄
Recommended Posts