SadamJR Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 I dess enklaste form - tala om för varandra över chatten vad vi gör med varandra. I vårt fall så inkluderade det webbkamera och telefon också. 😆 Snarare vad man gör med sej själv egentligen va? Spelar man in?
Micke H Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Snarare vad man gör med sej själv egentligen va? Spelar man in? Nej, vad man gör med partnern. Åtminstone så vi gjorde. Nej, ingenting spelas in. Men MSN-konversationer sparas ju, så det går ju att ta fram efteråt om man skulle vilja det. 😆
SadamJR Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Jag har hört att det finns dom som spelar in.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Vad bor du på för ett hemskt ställe, och var skulle du vilja bo? Jag sa upp min lägenhet i Lule för att jag ville flytta hem till mellersta norrland... men fick ingen lägenhet inom uppsägningstiden pga de långa bostadsköerna så jag var tvungen å ta en lägenhet i panik. Bor tillfälligt i Boden just nu och det suger... 😆
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 micke: varför träffas ni inte bara? 😆 eller bor hon långt bort?
Micke H Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 micke: varför träffas ni inte bara? 😆 eller bor hon långt bort? Nej, hon bor i Stockholm. Men anledningarna är flera. 1. Hon jobbar mycket och ofta. 2. Jag försöker, vis av tidigare misstag, att inte stressa fram något. Men ja, vi har redan snackats om att träffas. 😆 Så det lär vi nog göra snart.
Micke H Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Japp. 🙂 Måste säga att det känns rejält bättre än med Åsa... 🙂
Pazo Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 haha. Äre bara grahn pico och ajg som "känner" marcus här? 🙂
Micke H Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 "Känner" vet jag inte, men back inte the days när jag postade som Lynxo såg man ju honom. 🙂
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 han blev inaktiv strax efter jag blev aktiv. när jag kom hängde mornel också här
Neosus Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 De e en del som kommer och går och sedan kommer dom tebax och sedan går dom igen åsså sen kommer dom åsså så... LIXZOM
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 fett! 🙂 sätter alla presidenterna nu igen utan att fuska! dock på typ tre minuter
Overkill Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 fett! 🙂 sätter alla presidenterna nu igen utan att fuska! dock på typ tre minuter 1.15
Pazo Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Fan va skönt tjockis man är! Tnkte bara köpa lite grejer att ha till maten jag ska laga nu. Men kom ut med chips, dip, godis och läsk också 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Satan vilken pissdag det här blev. Skadat högerfoten så jag knappt kan gå. Skurit mig i höger pekfinger, tyckte det var rätt djupt och allvarligt... Ända till.... jag skar mig i vänstertumme och har blött igenom ett bandage och tre plåster... ajajajajajaj vad ont det gör.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Satan vilken pissdag det här blev.Skadat högerfoten så jag knappt kan gå. Skurit mig i höger pekfinger, tyckte det var rätt djupt och allvarligt... Ända till.... jag skar mig i vänstertumme och har blött igenom ett bandage och tre plåster... ajajajajajaj vad ont det gör. Om det blöder så mycket borde du fara till lasarettet.
slejnard Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Hoppar en massa sidor, jag såg att Pazo var singel nu 🙂 mer som hänt där som jag inte orkat läsa igenom? Jag har raidat en hel sida utan att nån "breaka" 😛 Strax efter tog jag #15000 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Om det blöder så mycket borde du fara till lasarettet. Det har stoppat nu.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Postat 13 september 2009 Det har stoppat nu. Tycker synd om dig att du haft en sån skitdag. 🙂
Recommended Posts