Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Varför?

först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite

Link to comment
Dela på andra sajter

först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite

Vet hur det är. Jag håller nära kontakt med dom flesta i Purify. Julia ringde mig häromdagen och jag kom på att jag saknar henne också, hennes lite små-excentriska drag och dåliga svenska som skapar roliga, ofrivilliga ordvitsar. Kristian är ju med i nya bandet. Han och jag har spelat tillsammans i olika band sjukt länge, och han är en av mina allra bästa vänner. Andreas håller jag kontakten med. Men vi är rätt olika. Så ibland kommer vi inte helt överens.

Tillsammans skapade vi någonting riktigt unikt och intressant. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
saknar mitt band. det brast förut, helt sjukt

mmmm ibland kommer känslorna upp från saker som har berört en väldigt djupt.

Vissa personer har gjort såna intryck att det är svårt att tänka på de fina stunder man hade utan att bli tårögd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...