Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Varför?

först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite

Postat
först blev hon ledsen p.g.a av hemlängtan. sen frågade hon vad det bästa som finns var och då sa jag att spela live, och då frågade hon varför och då började jag tänka på bandet och hur mycket jag saknar dom och så lipade jag i typ en och en halv timma. sällan jag grinar så när man väl gör det får man väl ta i lite

Vet hur det är. Jag håller nära kontakt med dom flesta i Purify. Julia ringde mig häromdagen och jag kom på att jag saknar henne också, hennes lite små-excentriska drag och dåliga svenska som skapar roliga, ofrivilliga ordvitsar. Kristian är ju med i nya bandet. Han och jag har spelat tillsammans i olika band sjukt länge, och han är en av mina allra bästa vänner. Andreas håller jag kontakten med. Men vi är rätt olika. Så ibland kommer vi inte helt överens.

Tillsammans skapade vi någonting riktigt unikt och intressant. 😮

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Det är viktigt att gråta

Postat

Du har ju mycket skägg att samla tårarna i O-kill... 😮

Postat

Eller har bandet varit isär länge?

Jag har ofta svårt att se sammanhang när Overkill skriver.

Har det varit isär länge och du insåg det och reagerade först nu?

Postat
saknar mitt band. det brast förut, helt sjukt

mmmm ibland kommer känslorna upp från saker som har berört en väldigt djupt.

Vissa personer har gjort såna intryck att det är svårt att tänka på de fina stunder man hade utan att bli tårögd.

Postat

Brukar ju inte msn-a overkill (har inte ens msn) och allt blir så lösryckt ur sitt sammanhang när han skriver här att jag har svårt att förstå.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.