Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Apropå jul. Mamma berättade att de pratade vårlökar på tv. Jag undrade då om man kunde sätta vanlig gul lök.

De hade tydligen börjat med annonser för julbord och julshower i tidningen också.

Liksom påbörjat snacket om Lucia.

Tidigt.

Postat
Grattis! Välförtjänt 🙁

...den som väntar på nåt gott osv...vad du nu väntar på...julafton kanske 😄

Sant iofs. 😛 Väntar på Pernilla. 😄

Postat
Det har varit barn här som velat sälja jultidningar varje dag de senaste veckorna...

Tur det inte var tvärtom...

Här har det inte varit någon som velat sälja nånting.

Postat
Apropå jul. Mamma berättade att de pratade vårlökar på tv. Jag undrade då om man kunde sätta vanlig gul lök.

Shyssta lökar...

Postat

JAG VILL INTE HA NÅGRA JÄVLA JULTIDNINGAR, DET ÄR FÖR FAN SOMMAR!

(juni, augusti och SEPTEMBER, härlig SOMMAR är det då)

Postat
Hoppar in som vikarie för tordA lite bara...

lökar.jpg

Brukar flörta med tjejen i grönsaksavdelningen och kommentera hennes fina lökar.

Det går alltid hem. Ibland har dom meloner oxå.

Postat
Brukar flörta med tjejen i grönsaksavdelningen och kommentera hennes fina lökar.

Det går alltid hem. Ibland har dom meloner oxå.

Prova att blanda in din gurka/zucchini i samtalet också, det går säkert också hem 😆

Postat
Prova att blanda in din gurka/zucchini i samtalet också, det går säkert också hem 😆

Jagt har alltid problem med att läsa ordet samtal, det blir alltid samlag.

Även offentligt...

Postat
Vadå?

Det vet väl Alla att juli regnar bort.

😲

true...

det kanske bara är jag som måste använda den där "januari börjar året"-ramsan för att komma ihåg månaderna.. 😆

Postat
Jag förstår inte vad du menar, men lägger till en 😆 iallafall

😲

Försökte vara lite kryptisk: butt= rumpa but=men...sen mixade jag svenska med engelska. Du skrev fuck you...jag svarade nä men om jag ser din mamma....sen vart det bara kaka av allt svammel 😄 ...hade säkert kunna funka med bättre ord 😄

aja

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.