Overkill Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 fan vad gott med pyttipanna och stekta ägg! 😆
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Jag har gjort det hundratals gånger med min Mac! 😄 :D Då behöver du väl fan ingen flickvän! 😆
Micke H Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Då behöver du väl fan ingen flickvän! 😆 Jag väntade bara på det där när jag såg vad jga hade skrivit! 😄 Overkill, kan inte du fucka up så jag får fucka? 😄
Overkill Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 och så coca cola! 😆 någonting man dricker alldeles för lite när en öl på nation kostar en tjuga 😄
Overkill Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 men om vi räknar bland längstahängarna (debatt, SadamJR, drloop och Gote går bort av diverse anledningar) så har det ju funnits plats för två flickvänner faktiskt! dock så är 1 längstaflickvän det ultimata för det har hållt längst. innan pazo träffade clara hade ju micke sin tjej, sen kom clara och då var det fortfarande 1 flickvän. sen hade micke nu för ett tag sedan och då var det två men det raserade alltihopa. 😆 så skaffa ingen tjej nu micke för då är båda våras förhållanden doomda!
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Knulla dig Knulla dig jättejätte my-y-y-y-ke
Overkill Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 ska nog ha på mig min 3D-tisha sen 😆 fulla folk älskar den 😄
Micke H Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 men om vi räknar bland längstahängarna (debatt, SadamJR, drloop och Gote går bort av diverse anledningar) så har det ju funnits plats för två flickvänner faktiskt! dock så är 1 längstaflickvän det ultimata för det har hållt längst. innan pazo träffade clara hade ju micke sin tjej, sen kom clara och då var det fortfarande 1 flickvän. sen hade micke nu för ett tag sedan och då var det två men det raserade alltihopa. 😆 så skaffa ingen tjej nu micke för då är båda våras förhållanden doomda! Meh! Jag har ju brud på gång! Vi ska en cyber-dejt imorgon jue! 😄 😄
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 fan vad fett att ha en 2D-tischa! Typ en pappskiva som bara ser ut som en t-shirt framifrån 😆
Overkill Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Meh! Jag har ju brud på gång! Vi ska en cyber-dejt imorgon jue! 😆 😄 cyberdejt, är det när man äter webbsidecookies på skype? 😄
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Inser precis att EZ-drums suger balle Bättre sent än aldrig. Nu behöver inte du heller en flickvän. 😆
Micke H Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 cyberdejt, är det när man äter webbsidecookies på skype? 😄 Det är webcam över MSN sent på natten... 😆 Hon ska på nån födelsedagsfest och jag ska ut å supa, så vi ska mötas upp i cyber-rymden när vi båda är lagom fulla... 😄 😄
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 cyberdejt, är det när man äter webbsidecookies på skype? 😆 Om man inte glömmer cache...?
Overkill Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Det är webcam över MSN sent på natten... 😆 Hon ska på nån födelsedagsfest och jag ska ut å supa, så vi ska mötas upp i cyber-rymden när vi båda är lagom fulla... 😄 😄 förbryt mig, förbryt mig, men fan vad lame! 😄
Fidden Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Det är webcam över MSN sent på natten... 😆 Hon ska på nån födelsedagsfest och jag ska ut å supa, så vi ska mötas upp i cyber-rymden när vi båda är lagom fulla... 😄 😄 Pics or it didn't happen... gärna i kombination med tits or gtfo 😄
Micke H Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 förbryt mig, förbryt mig, men fan vad lame! 😆 Jag tycker ärligt talat det är rätt coolt! 😄
Micke H Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Pics or it didn't happen... gärna i kombination med tits or gtfo 😆 😄
Neosus Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Bättre sent än aldrig. Nu behöver inte du heller en flickvän. 😄 😆
Pazo Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Sebbe är på väg hit. Jag är hungrig. Gote har fru.. räknas inte det till flickvännsgrejen?
Recommended Posts