Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
mäh 😄 då inleddes det som har tagit slut 😄

iofs fel med en 😄 efter det där men är D-dagen så är det 😄

Pazos förhållande eller vadå? 😄

Postat

det är fan två år sen 😄 helt sjukt vad tiden går fort 😄 var ju fan inte längesen vi satt och gheyade på msn med konversationer som kan sammanfattas med "jag vill ha tjej!" – "jag med!" 😄

Postat (redigerat)

Att döma av din avatar så ser du ut som en farfar redan, Sebastian...

Och jag ser ut som en misslyckad plastikoperation.

Många tror det är en dominobricka,

men det är en pedal från M-Audio.

Redigerat av debatt
Postat

Det märkliga med Idol-Mariette är att hon gav ut sitt debutalbum i slutet av förra året, inspelat tillsammans med Mats MP Persson (gitarrist i Gyllene Tider), och då under sitt artistnamn MaryJet.

Vad tror ni? Blir det samma stormar nu, som när kvällstidningarna märkte att Kevin tävlat i Maltas melodifestival? 🙂

Grymt bra artist är hon iaf.

MaryJet - Lies Beyond

Postat
Jag har ont i magen, sitter på toa och har lyft in ett litet bord som laptopen står på framför mig 😛

Så du skriver och skiter samtidigt?

🙂

Postat (redigerat)

Det kanske är så att det råder kärleksransonering i längsta? När overkill fick till det, fuck du av det. Oops, felstavning där, men den var lite passande så jag lämnar kvar den.

edit: tänkt som svar på pazo, men jag glömde att citera homon... nu skrev jag fel igen, och denna gången passar det inte ens. OR DOES IT???! 😆

Redigerat av Fidden
Postat
Det kanske är så att det råder kärleksransonering i längsta? När overkill fick till det, fuck du av det. Oops, felstavning där, men den var lite passande så jag lämnar kvar den.

haha, det sa jag till honom för nån vecka sen med 😆 det har vänts lite

Postat
Var passar jag in i det hela dårå? 😆 Kommer jag eller kommer jag inte att få scora? 😄

😄

Du får vänta på din tur 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.