Gote Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Sådärja. Nu har jag skrivit inlägget. Ni får själv gissa vilket det är. Ses imorrn! 😄
debatt Postat 10 september 2009 Trådstartare Postat 10 september 2009 Helt fucking seriöst! Jag blir helt jävla förbannad just nu på min inkompetenta kollega. Han bad mig inplementera koder på ett antal siter som ingår i ett gemensamt "nätverk" skulle man kunna uttrycka det som. Två stycken av dom ligger under samma "site" kanske man skulle kunna säga, och det är inte möjligt att separera dom. Dom måste dela på den här koden. Jag förklarade detta för min kollega, som är den som sköter kundkontakten, så han kunde förklara det för kunden. Men två gånger märker jag nu att kunden har frågat varför det inte funkar som han vill. TVÅ gånger har jag bett min kollega förklara detta för kunden, och fråga mig om han inte fattar. Men han har FORTFARANDE inte gjort det! Jag framstår som inkompetent för kunden därför att han inte vet hur man kommunicerar korrekt! Vad i helvete är problemet! EDIT: jag kan ju själv förklara för kunden om det vore så. Men min kollega bara ignorerar både mina förklaringar och kundens klagomål. Kör kodlöst eller använd blyertspenna, papper och kulram istället.
Dingbats Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 hur fan ska jag få kaggen att låta bra, och basen med för den delen.... 😄
Neosus Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 på kaggen brukar jag skicka en signal till en amp-plugg och på bas brukar jag skicka signalen till en annan amp-plugg
Neosus Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 ..och skicka sedan alltsammans till en annan amp-plugg så blir det kanske inte så bra men
SadamJR Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Antar att olika sorters kost ger olika typ av kurr från kaggen.
Dingbats Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 höj basen den är låg Nej det är bara att den låter mufflig och tråkig. Kaggen får jag nog byta ut helt enkelt, men det är så himla jobbigt :/
SadamJR Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Ärtsoppa t ex ger ju ett högt och distinkt kurr, men låter det bra?
Neosus Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Det finns två vägar Ena vägen är att gå ditåt ---------------> och andra vägen är att gå ditåt <--------------------------------------- Eller så tar man bilen
Recommended Posts