Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

det är ju häftigt att kunna det! apgrymt att åka till shanghai och dazzla infödingarna med lite kinesiska 😕

Apgrymmare att kunna stajla med franska stup i kvarten! Och åka till Frankrike och flasha sina kunskaper. Och let's face it, du kommer aldrig kunna kinesiska lika bra som du skulle kunna lära dig franska eller tyska eller spanska eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

jag är egentligen inte intresserad av asien så mycket heller. thailand & co skiter jag i 😕 samma med indien och japan med egentligen. däremot är kina lite mer intressant! ställen jag vill till är ju ändå bara engelsktalande och engelska behärskar jag ju redan rätt bra och det hade varit kul att lära sig ett till språk och kinesiska lär ju vara roligare än franska, framförallt kan det ta en places!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag gillar inte frankrike, fattar inte hajpen. vill inte lära mig franska, vill inte åka till frankrike, vill inte äta fransk äcklig mat.

iofs så jag tycker om hela europa 😄

Snyggt språk ju!

Annars är det väl inte så speciellt, även om jag är mer ointresserad av Italien och Spanien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt fucking seriöst!

Jag blir helt jävla förbannad just nu på min inkompetenta kollega. Han bad mig inplementera koder på ett antal siter som ingår i ett gemensamt "nätverk" skulle man kunna uttrycka det som. Två stycken av dom ligger under samma "site" kanske man skulle kunna säga, och det är inte möjligt att separera dom. Dom måste dela på den här koden.

Jag förklarade detta för min kollega, som är den som sköter kundkontakten, så han kunde förklara det för kunden. Men två gånger märker jag nu att kunden har frågat varför det inte funkar som han vill. TVÅ gånger har jag bett min kollega förklara detta för kunden, och fråga mig om han inte fattar. Men han har FORTFARANDE inte gjort det! Jag framstår som inkompetent för kunden därför att han inte vet hur man kommunicerar korrekt!

Vad i helvete är problemet!

EDIT: jag kan ju själv förklara för kunden om det vore så. Men min kollega bara ignorerar både mina förklaringar och kundens klagomål.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...