Dingbats Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 det är ju häftigt att kunna det! apgrymt att åka till shanghai och dazzla infödingarna med lite kinesiska 😕 Apgrymmare att kunna stajla med franska stup i kvarten! Och åka till Frankrike och flasha sina kunskaper. Och let's face it, du kommer aldrig kunna kinesiska lika bra som du skulle kunna lära dig franska eller tyska eller spanska eller nåt.
Overkill Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 jag gillar inte frankrike, fattar inte hajpen. vill inte lära mig franska, vill inte åka till frankrike, vill inte äta fransk äcklig mat. iofs så jag tycker om hela europa 😕
Pazo Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Orka dra långt utomlands! 😕 Asien intresserar mig inte alls mkt faktiskt... vet inte varför... då drar jag hellre runt i latinoamerika... där jag kan prata med alla 🙂 BTW... ska nog te Barcelona å sommarjobba nästa sommar... de vore fett! 😄
Overkill Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 jag är egentligen inte intresserad av asien så mycket heller. thailand & co skiter jag i 😕 samma med indien och japan med egentligen. däremot är kina lite mer intressant! ställen jag vill till är ju ändå bara engelsktalande och engelska behärskar jag ju redan rätt bra och det hade varit kul att lära sig ett till språk och kinesiska lär ju vara roligare än franska, framförallt kan det ta en places!
Dingbats Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 jag gillar inte frankrike, fattar inte hajpen. vill inte lära mig franska, vill inte åka till frankrike, vill inte äta fransk äcklig mat. iofs så jag tycker om hela europa 😄 Snyggt språk ju! Annars är det väl inte så speciellt, även om jag är mer ointresserad av Italien och Spanien.
Overkill Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Snyggt språk ju! Annars är det väl inte så speciellt, även om jag är mer ointresserad av Italien och Spanien. Jo, det håller jag med om.
Overkill Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 nej pazo är awesomely ridonkulous (som det stavas enligt google)
Dingbats Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 griiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis nu ska jag ta hunden och sen ska jag ha tråkigt.
Overkill Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 enligt hobbes finns inte tyranni, oligarki och anarki som styrelsesätt utan de är bara negativa beskrivningar av monarki, aristokrati respektive demokrati
Gote Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Varför är Gote söt? Men hallå?! Vad är det för fråga? 😄
Gote Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 Ajajaj, det finns bilder på mig på forumet... 😄
Micke H Postat 10 september 2009 Postat 10 september 2009 (redigerat) Helt fucking seriöst! Jag blir helt jävla förbannad just nu på min inkompetenta kollega. Han bad mig inplementera koder på ett antal siter som ingår i ett gemensamt "nätverk" skulle man kunna uttrycka det som. Två stycken av dom ligger under samma "site" kanske man skulle kunna säga, och det är inte möjligt att separera dom. Dom måste dela på den här koden. Jag förklarade detta för min kollega, som är den som sköter kundkontakten, så han kunde förklara det för kunden. Men två gånger märker jag nu att kunden har frågat varför det inte funkar som han vill. TVÅ gånger har jag bett min kollega förklara detta för kunden, och fråga mig om han inte fattar. Men han har FORTFARANDE inte gjort det! Jag framstår som inkompetent för kunden därför att han inte vet hur man kommunicerar korrekt! Vad i helvete är problemet! EDIT: jag kan ju själv förklara för kunden om det vore så. Men min kollega bara ignorerar både mina förklaringar och kundens klagomål. Redigerat 10 september 2009 av Micke H
Recommended Posts