Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Jägermeister är jäkligt gott

Men förrädiskt. Köper det aldrig själv men fick en pava. Är förkyld oxå. Kan ha

blandat ihop den med hostmedicinen.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Skyller gårdagens inlägg på ett vmkvallag på dekis och för mycket Jägermeister. Står

inte för ett ord. Spelar väl förresten ingen roll. Alla inlägg är väl omredigerade vid det

här laget.

Jag citerade faktiskt om ett inlägg du skrev till Slejnard! 😛

Postat

Japp du hittar väl det så småning om... 😛

Postat

Sidan 466

Postat

Jäger å öl Jäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å öl

Jäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å öl

Akta er för att spotta ute idag...Blåser som 17...min for säkert 7 m i medvind. Tänkte mig för nästkommande gång med ansiktet mot vinden, för då hade det blivit

splosch i fejjan.

Postat
Jäger å öl Jäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å ölJäger å öl

Akta er för att spotta ute idag...Blåser som 17...min for säkert 7 m i medvind. Tänkte mig för nästkommande gång med ansiktet mot vinden, för då hade det blivit

splosch i fejjan.

Man ska inte kissa i motvind...

Postat

splosch i fejjan.

Jasså det blåser hos dig också... 😛

Postat
Man ska inte kissa i motvind...

Jo om man sitter och kissar

Postat

splosch i fejjan.

Den där texten kan man sjunga till en låt som heter singelåsand med Laila Westersund.

Postat
finns ju goare grejer att shotta än jäger dock pazo

En Jäger och en öl är så klassiskt och så sjukt gott så det finns inte! n_head.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.