Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Av sin mamma då, eller. Nä skämt åsido, du har säkert rätt, men hur androgyn vill

man va?

?

Missförstod vad jag skrev? Med tjejer menar jag verkligen tjejer (med tuttar och allt), skulle aldrig kalla någon här för "tjej" som inte är det.

"Tagen" var ett skämt av mig. Menade att hans tjej (eller kommande tjejer) säkert "tar" honom i framtiden också.

Förvisso gällde det "tagen på allvar" här på forumet - men jag gjorde om det lite...

Micke H är inte androgyn väl?

Och vemsomhelst får väl vara det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska upp 6.30... inte alls mkt sömn inatt alltså.

Och jag kan inte ta med mig datorn till sängen å ligga där så jag blir trött... För jag har ju externa inkopplad på grejande och sånt... om man skulle ta och se lite TBBT då i soffan så man kanske blir lite trött iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska upp 6.30... inte alls mkt sömn inatt alltså.

Och jag kan inte ta med mig datorn till sängen å ligga där så jag blir trött... För jag har ju externa inkopplad på grejande och sånt... om man skulle ta och se lite TBBT då i soffan så man kanske blir lite trött iaf

Lycka till! God natt och naana kudden nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

btw! Jag tankade torrent idag! 😕

ipredator är NAJS! xD

Jag tankar torrents utan... men jag läste att trots att Ifpi lovat hårdare tag kommer det fortfarande vara större sannolikhet att skadas allvarligt i en bilolycka. Fast jag letar alltid reda på skivor på andra ställen först om det finns. Typ megaupload.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tankar torrents utan... men jag läste att trots att Ifpi lovat hårdare tag kommer det fortfarande vara större sannolikhet att skadas allvarligt i en bilolycka. Fast jag letar alltid reda på skivor på andra ställen först om det finns. Typ megaupload.

Jag tankade massa från rapidshare! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...