Pazo Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vafan dingis! Dra när jag kommer! Bara för de ska jag skicka jobbiga sms till dig!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Av sin mamma då, eller. Nä skämt åsido, du har säkert rätt, men hur androgyn villman va? ? Missförstod vad jag skrev? Med tjejer menar jag verkligen tjejer (med tuttar och allt), skulle aldrig kalla någon här för "tjej" som inte är det. "Tagen" var ett skämt av mig. Menade att hans tjej (eller kommande tjejer) säkert "tar" honom i framtiden också. Förvisso gällde det "tagen på allvar" här på forumet - men jag gjorde om det lite... Micke H är inte androgyn väl? Och vemsomhelst får väl vara det.
Pazo Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag ska upp 6.30... inte alls mkt sömn inatt alltså. Och jag kan inte ta med mig datorn till sängen å ligga där så jag blir trött... För jag har ju externa inkopplad på grejande och sånt... om man skulle ta och se lite TBBT då i soffan så man kanske blir lite trött iaf
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Dammsugaren är ÖVERLÄGSET mer störande.Skulle jag sjunga och spela akustisk tror jag inte grannarna skulle uppfatta det alls. Jag dammsög. Skönt att få det bortgjort. 😕 Skurning får vänta...
Pazo Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 btw! Jag tankade torrent idag! 😕 ipredator är NAJS! xD
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Ok, jag är ledig imon, men eftersom jag inatt bara sov 1 timme 35 min och har jobbat hela långa dagen från gryning och blivit halssjuk, så måste jag snart sova...
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Jag dammsög. Skönt att få det bortgjort. 😕 Skurning får vänta... Mmm. Tur du tog det i den ordningen. Mitt ex var ingen städfanatiker. Men hon hade vackra bröst.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Grahn tyckte vi hade solsting, kanske stämmer. God natt Alla!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Jag ska upp 6.30... inte alls mkt sömn inatt alltså.Och jag kan inte ta med mig datorn till sängen å ligga där så jag blir trött... För jag har ju externa inkopplad på grejande och sånt... om man skulle ta och se lite TBBT då i soffan så man kanske blir lite trött iaf Lycka till! God natt och naana kudden nu!
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 btw! Jag tankade torrent idag! 😕ipredator är NAJS! xD Jag tankar torrents utan... men jag läste att trots att Ifpi lovat hårdare tag kommer det fortfarande vara större sannolikhet att skadas allvarligt i en bilolycka. Fast jag letar alltid reda på skivor på andra ställen först om det finns. Typ megaupload.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 har du ingen bild på henne som du kan visa?? 😕 Byt ut håret mot väldigt mörkbrunt på Pamela Andersson, så har du henne till 100%.
Pazo Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag tankar torrents utan... men jag läste att trots att Ifpi lovat hårdare tag kommer det fortfarande vara större sannolikhet att skadas allvarligt i en bilolycka. Fast jag letar alltid reda på skivor på andra ställen först om det finns. Typ megaupload. Jag tankade massa från rapidshare! 😕
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Byt ut håret mot väldigt mörkbrunt på Pamela Andersson, så har du henne till 100%. ouuuuuuuff! Är hon singel nu då? 😕
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Debatt tog ett inlägg jag velat ha. Inte länge kvar till nytt tusental heller...sista 100.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 eller jå...vi är för få...kanske hinner skura...91 to go
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 med flera datorer och uppkopplingar borde man slippa floodcontrol...aja...jag kör på... 😕
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vad är ett sånt? 🙂 Nja...typ en som kommer in på festen och förstör stämningen. 😠 Fast ingen fara..menade bara på att jag höll på att sätta inläggsrekord på raken.
Recommended Posts