Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Av sin mamma då, eller. Nä skämt åsido, du har säkert rätt, men hur androgyn vill

man va?

?

Missförstod vad jag skrev? Med tjejer menar jag verkligen tjejer (med tuttar och allt), skulle aldrig kalla någon här för "tjej" som inte är det.

"Tagen" var ett skämt av mig. Menade att hans tjej (eller kommande tjejer) säkert "tar" honom i framtiden också.

Förvisso gällde det "tagen på allvar" här på forumet - men jag gjorde om det lite...

Micke H är inte androgyn väl?

Och vemsomhelst får väl vara det.

Postat

Jag ska upp 6.30... inte alls mkt sömn inatt alltså.

Och jag kan inte ta med mig datorn till sängen å ligga där så jag blir trött... För jag har ju externa inkopplad på grejande och sånt... om man skulle ta och se lite TBBT då i soffan så man kanske blir lite trött iaf

Postat

Ok, jag är ledig imon, men eftersom jag inatt bara sov 1 timme 35 min och har jobbat hela långa dagen från gryning och blivit halssjuk, så måste jag snart sova...

Postat
Jag dammsög. Skönt att få det bortgjort. 😕 Skurning får vänta...

Mmm. Tur du tog det i den ordningen.

Mitt ex var ingen städfanatiker.

Men hon hade vackra bröst.

Postat
Jag ska upp 6.30... inte alls mkt sömn inatt alltså.

Och jag kan inte ta med mig datorn till sängen å ligga där så jag blir trött... För jag har ju externa inkopplad på grejande och sånt... om man skulle ta och se lite TBBT då i soffan så man kanske blir lite trött iaf

Lycka till! God natt och naana kudden nu!

Postat
btw! Jag tankade torrent idag! 😕

ipredator är NAJS! xD

Jag tankar torrents utan... men jag läste att trots att Ifpi lovat hårdare tag kommer det fortfarande vara större sannolikhet att skadas allvarligt i en bilolycka. Fast jag letar alltid reda på skivor på andra ställen först om det finns. Typ megaupload.

Postat
har du ingen bild på henne som du kan visa?? 😕

Byt ut håret mot väldigt mörkbrunt på Pamela Andersson, så har du henne till 100%.

Postat
Jag tankar torrents utan... men jag läste att trots att Ifpi lovat hårdare tag kommer det fortfarande vara större sannolikhet att skadas allvarligt i en bilolycka. Fast jag letar alltid reda på skivor på andra ställen först om det finns. Typ megaupload.

Jag tankade massa från rapidshare! 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.