debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 vi har alla en liten nattvaktare inom oss som vi slipper släppa lös i och med att han tar på sig det. Han är lite som jesus på det sättet. Nja.. han är världens samlade mentalsjukdom möjligen.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fan pratar du om?Vadå för mesighet? Jag tycker Fidden sammanfattade det bra. Låter vi nattvaktaren sköta trollandet och uppkäftigheten så håller det sig där i stället för att alla ska hålla på och skrika åt varann. Jag har inga bra belägg för "mesighet", det var bara ett ord jag drog till med.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vad skönt det känns att ligga före Pazo. 😠 Vem fan bryr sig.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vem fan bryr sig. Och så undrar du varför folk hoppar på dig.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Vad skönt det känns att ligga före Pazo. 😠 Pippar ni efter ett gemensamt schema nu verkligen??? Det var det roligaste jag läst på länge! 😮🙂
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Pippar ni efter ett gemensamt schema nu verkligen??? Det var det roligaste jag läst på länge! 😠😮 🙂
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fastnade i gitarren å har plockat allt från golvet för dammsugning som skulle skett för länge sen. Nu till frågan: Störs grannarna mer av: 1. Dammsugaren 2. Finlir på akugura med sång neddragen en oktav? Vill dammsuga..kan jag det nu...imorn blir jag säkert för trött innan arbetet. 😠
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Och så undrar du varför folk hoppar på dig. Ja, det undrar jag. Hur många hundra gånger om dygnet kan du tjata om vem som ligger före vem, och din mamma osv, och ändå förutsätta att bli tagen på allvar.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Okej då dammsuger jag väl nu då så får era mammor/grannar säga vad de vill! 😠
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Ja, det undrar jag. Hur många hundra gånger om dygnet kan du tjata om vem som liggerföre vem, och din mamma osv, och ändå förutsätta att bli tagen på allvar. Tjejer uppskattar det, så han blir nog tagen framledes också.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Fastnade i gitarren å har plockat allt från golvet för dammsugning som skulle skett för länge sen. Nu till frågan:Störs grannarna mer av: 1. Dammsugaren 2. Finlir på akugura med sång neddragen en oktav? Vill dammsuga..kan jag det nu...imorn blir jag säkert för trött innan arbetet. 😠 Dammsugaren är ÖVERLÄGSET mer störande. Skulle jag sjunga och spela akustisk tror jag inte grannarna skulle uppfatta det alls.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Han va helt okej tycker jag 😠 Ok eller Bra, men inte mer. Tror jag hade gått vidare faktiskt...
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Ja, det undrar jag. Hur många hundra gånger om dygnet kan du tjata om vem som liggerföre vem, och din mamma osv, och ändå förutsätta att bli tagen på allvar. Ta det luuuuugnt. Jag stod ut med fotbollen, då kan väl du stå ut med det som du tycker är ointressant.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Sadam är nog världens stelaste, tråkigaste människa. 😕 Han är en sån som ropar åt ungdomarna att hålla sig borta från hans gräsmatta. Jag undrar om han är lika stel i verkliga livet också?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Tjejer uppskattar det, så han blir nog tagen framledes också. Av sin mamma då, eller. Nä skämt åsido, du har säkert rätt, men hur androgyn vill man va? Redigerat 9 september 2009 av SadamJR
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Jag gillar allesamman lika mycket utom Nattvaktaren. Men Dingbats sa några visdomsord ikväll som jag tog till mitt hjärta. Tack för det!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Har ni fått solsting hela högen eller? Sa mannen med fötterna på jorden och som gör försynt men bra gitarrmusik!
Pazo Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 SÅDÄR! Tog fan länge å läsa igenom allt 😕 Iof har jag fixat massa med min nya hårddisk så därför jag inte läst så noga. Plus läst nyheterna från appleeventet också. Jag såg andra halvlek av matchen! Pazo, Micke H m fl kanske helt enkelt har slitit ut sina tangentbord. Har inget avtagbart tangentbord! det enda man kan ta bort är isf knapparna 😛 Annars får man öppna aluminium 😛 HEEEJ PAZZZOOO!!!! 😄 HEEEEJ MEMPHAN!!! 😄 :D 😄
Pazo Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag gillar allesamman lika mycket utom Nattvaktaren.Men Dingbats sa några visdomsord ikväll som jag tog till mitt hjärta. Tack för det! Jag gillar dig också 😕
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vad skönt att du kom tillbaka Pazo, det var lite stel stämning 😕 Nu måste jag fan lägga mig.
Recommended Posts