Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Pazo! Waaaaaaasssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppp! 😄

Där har vi Saddam och Debatt som kollar på fotbollen och ringer till varandra. "Just watching he game, having a bud.." 😱

Den var kul! 😑

Sedan kom ju Fidden och ringde på hehe...

Micke H var ju hemma hos mig där såg jag.

Vem den femte var vet jag inte... Neosus?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden har grym humor! Så det så! 😮

Japp! Grymmast! Glömmer aldrig tråden om makrofoner 😠 ...eller när han säger att han "håller ställningarna"...mkt minnesvärt 🙂

Debatt: Framsidan i min tanke är den sida du kommer till när du trycker på den feta studioforumbannern uppe till vänster.

Whiskey

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå. Fick pluggat lite grann iallfall. Har lärt mig hur man visar alla existerande kommuterande matriser till en redan känd. Matte alltså.

Har även lärt mig öppettiderna hos vårdcentralen.

Har även lärt mig hur man lagar en riktigt smarrig pasta-tomatsås-sallad. 😠

Låter som en skaplig dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nattvaktaren är lite härlig. Han behövs som en motvikt mot alla mjäkare härikring.

Idag har jag lärt mig lite halvintressant kemi och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät.

Han är så oändligt ondskefull att det är ofattbart att han inte blivit avstängd för alltid på detta forum för längesedan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar egentligen att du lyckades hitta hem i den röriga stan? 😠

😮 Nej faktiskt inte.

Han är så oändligt ondskefull att det är ofattbart att han inte blivit avstängd för alltid på detta forum för längesedan!

"Ondskefull"? 🙂 Haha. Det behövs nån som inte håller på och daltar som ett mähä utan säger rakt ut vad han tycker. Sen går han till överdrift ibland, men det är skönt att ha honom för att balansera ut mesigheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

😠 Nej faktiskt inte.

"Ondskefull"? 😮 Haha. Det behövs nån som inte håller på och daltar som ett mähä utan säger rakt ut vad han tycker. Sen går han till överdrift ibland, men det är skönt att ha honom för att balansera ut mesigheten.

Fan pratar du om?

Vadå för mesighet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...