Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Du har faktiskt rätt. MEMPAN.... 😱 You like it, bitch?
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 o yes fuckface! I really do. 😱 Say my name bitch, and I'll say yours!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) Pazo! Waaaaaaasssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppp! 😄 Där har vi Saddam och Debatt som kollar på fotbollen och ringer till varandra. "Just watching he game, having a bud.." 😱 Den var kul! 😑 Sedan kom ju Fidden och ringde på hehe... Micke H var ju hemma hos mig där såg jag. Vem den femte var vet jag inte... Neosus? Redigerat 9 september 2009 av debatt
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Eller kanske Meiky? Miko? Majke? Mojko? Mjölk?
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fidden har grymt humör! Så det så! 😑 PASSA ER! 😱
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) yooo wassup edit stavfel Redigerat 9 september 2009 av Neosus
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fidden har grym humor! Så det så! 😮 Japp! Grymmast! Glömmer aldrig tråden om makrofoner 😠 ...eller när han säger att han "håller ställningarna"...mkt minnesvärt 🙂 Debatt: Framsidan i min tanke är den sida du kommer till när du trycker på den feta studioforumbannern uppe till vänster. Whiskey
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jodå. Fick pluggat lite grann iallfall. Har lärt mig hur man visar alla existerande kommuterande matriser till en redan känd. Matte alltså. Har även lärt mig öppettiderna hos vårdcentralen. Har även lärt mig hur man lagar en riktigt smarrig pasta-tomatsås-sallad. 😠 Låter som en skaplig dag.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Okej Micke, vet inte vart det där kom från. 😠 Var iallfall itne jag som skrev.. LOVAR ATT INTE KALLA DIG MJÖLKE MICKE! 😮 Redigerat 9 september 2009 av Memphis
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nattvaktaren är lite härlig. Han behövs som en motvikt mot alla mjäkare härikring. Idag har jag lärt mig lite halvintressant kemi och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Tack. 😮 Och jävlar vad ni sperma-sprutar ut er inlägg helt plötsligt. 😠
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 PASSA ER! 😠 Du har inte sagt nåt kul än, och jag är tråkig.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät. Du menar egentligen att du lyckades hitta hem i den röriga stan? 😠
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Tack. 😮 Och jävlar vad ni sperma-sprutar ut er inlägg helt plötsligt. 😠 Sperma sprutar man inte ur sig långa stunder i taget.
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Du har inte sagt nåt kul än, och jag är tråkig. ja?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Nattvaktaren är lite härlig. Han behövs som en motvikt mot alla mjäkare härikring. Idag har jag lärt mig lite halvintressant kemi och hittat lite mönster hos labyrinter inritade i kvadratiska rutnät. Han är så oändligt ondskefull att det är ofattbart att han inte blivit avstängd för alltid på detta forum för längesedan!
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Du menar egentligen att du lyckades hitta hem i den röriga stan? 😠 😮 Nej faktiskt inte. Han är så oändligt ondskefull att det är ofattbart att han inte blivit avstängd för alltid på detta forum för längesedan! "Ondskefull"? 🙂 Haha. Det behövs nån som inte håller på och daltar som ett mähä utan säger rakt ut vad han tycker. Sen går han till överdrift ibland, men det är skönt att ha honom för att balansera ut mesigheten.
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 vi har alla en liten nattvaktare inom oss som vi slipper släppa lös i och med att han tar på sig det. Han är lite som jesus på det sättet.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 ja? Om du inte säger nåt kul nu Fidden är du lika tråkig som jag.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 😠 Nej faktiskt inte. "Ondskefull"? 😮 Haha. Det behövs nån som inte håller på och daltar som ett mähä utan säger rakt ut vad han tycker. Sen går han till överdrift ibland, men det är skönt att ha honom för att balansera ut mesigheten. Fan pratar du om? Vadå för mesighet?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 vi har alla en liten nattvaktare inom oss som vi slipper släppa lös i och med att han tar på sig det. Han är lite som jesus på det sättet. Eller Satan.
Recommended Posts