Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Det värsta som finns är när man glömt att dricka upp resten av sitt Te eller sitt kaffe. Då smakar det blajj!!! På tal om... annat... 🙂 Redigerat 9 september 2009 av Memphis
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Förtydligande: Alltså när kaffet eller sitt Te blir kallt menade jag ju.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Hur kan du ha missat det? Beskriv honom. Han tycker jag är en kärring.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Man kan såklart värme upp det igen med valfri värmekälla. Följ respektive manual. 🙂
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Ibland känns det som om livet är alldeles för kort för den här tråden, men så plötsligt så känns det som om det är alldeles lagom långt.
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det värsta som finns är när man glömt att dricka upp resten av sitt Te eller sitt kaffe. Då smakar det blajj!!! Det hållr jag fan i mej med om 🙂
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Man kan såklart värme upp det igen med valfri värmekälla. Följ respektive manual. 😱 Det häller jag f..... håller menar jag......med om ...äh 😑
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Beskriv honom. Han tycker jag är en kärring. Det kanske är en kärring?!
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Började kolla på världarnas krig men blev less och stängde
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Zlatan var helt ok, men har 10 medspelare som ser honom som messias och aldrig hjälper honom när han har boll. Sverige hade spelat mycket bättre om man startat med berg istället i hans position.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Man kan såklart värme upp det igen med valfri värmekälla. Följ respektive manual. 😱 Har en gång lyckats knalla in på en lokal i London där de serverade alla tänkbara varianter av kaffe, och inget annat, och ställa frågan om de hade isthé.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Förtydligande: Alltså när kaffet eller sitt Te blir kallt menade jag ju. Jag drack just kallt thé.
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Och sadam är ovanligt tråkig tycks det, kanske påverkad av fotbollen.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det näst värsta är när man slarvar bort en hel dag som man egentligen borde pluggat på... Jävlar va dålig självdisciplin jag har. 😱
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Zlatan var helt ok, men har 10 medspelare som ser honom som messias och aldrig hjälper honom när han har boll. Sverige hade spelat mycket bättre om man startat med berg istället i hans position. Precis! Och förpassat honom till bänken.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det kanske är en kärring?! Ja,ja. Vet inte riktigt vem det är.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Beskriv honom. Han tycker jag är en kärring. Hmmm 😱 läste just på framsidan att han tyckte att debatt var en kärring 😑 ...funderar vidare...
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Och sadam är ovanligt tråkig tycks det, kanske påverkad av fotbollen. Och du då? Säg nåt kul.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Hmmm 😱 läste just på framsidan att han tyckte att debatt var en kärring 😑...funderar vidare... Vad är framsidan?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det näst värsta är när man slarvar bort en hel dag som man egentligen borde pluggat på... Jävlar va dålig självdisciplin jag har. 😱 Menar du att du inte har lärt dig nånting idag?
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jodå. Fick pluggat lite grann iallfall. Har lärt mig hur man visar alla existerande kommuterande matriser till en redan känd. Matte alltså. Har även lärt mig öppettiderna hos vårdcentralen. Har även lärt mig hur man lagar en riktigt smarrig pasta-tomatsås-sallad. 😱
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Hej Memphis! Ditt namn är jobbigt att stava till, jag vill komma på en förkortning!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) Jag känner inte Nattvaktaren, men han framstår som den störste dumdjäveln nånsin. Om det stämmer eller om han är den av alla jag skulle trivas bäst med i verkligheten vet jag inte. Nu ska plocka med damm. Redigerat 9 september 2009 av debatt
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Pazo! Waaaaaaasssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppp! 😑 Där har vi Saddam och Debatt som kollar på fotbollen och ringer till varandra. "Just watching he game, having a bud.." 😱
Fidden Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Och du då? Säg nåt kul. jag vet inte om jag vågar, senast någon provade blev det ett jävla rabalder.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Hej Memphis! Ditt namn är jobbigt att stava till, jag vill komma på en förkortning! Du har faktiskt rätt. Mempan? MEMPAN.... 😱 Redigerat 9 september 2009 av Memphis
Recommended Posts