Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Låt mig var väldigt klar. Gör inte om det där. Fult.

Okej. Sorry...trodde du läst såpass många OT-inlägg att du förstått dess sarkasm/humor och att jag brukar göra så. Men men, ska vara allvarlig mot dig hädanefter. Smilfinkar är ju inte heller din starka sida även om du myntat uttrycket och jag försökte locka fram en hos dig. Nåja förlåt igen då SadamJR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej. Sorry...trodde du läst såpass många OT-inlägg att du förstått dess sarkasm/humor och att jag brukar göra så. Men men, ska vara allvarlig mot dig hädanefter. Smilfinkar är ju inte heller din starka sida även om du myntat uttrycket och jag försökte locka fram en hos dig. Nåja förlåt igen då SadamJR.

Jag godtar naturligtvis din ursäkt, och du kan driva som du finner för gott med mina inlägg, det var

ändå inte så allvarligt menat. MEN, om någon tidigare har gått in och editerat andras inlägg har jag

missat det, och jag skulle ha sagt ifrån om jag hade noterat något sådant. OK. Back to normal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är fel att gå in i den här tråden och inte kunna ta ett skämt eller två. Detta är en chat-tråd.

Jag kan godta att alla skämtar och driver med mig, inga problem, men förstår du verkligen inte

skillnaden mellan detta och att skriva om någons inlägg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan godta att alla skämtar och driver med mig, inga problem, men förstår du verkligen inte

skillnaden mellan detta och att skriva om någons inlägg?

Nope. Ditt inlägg ligger kvar, precis som det var skrivet. Det där var ett CITAT! SKa jag ge ett exempel?

Jag gillar att suga Micke H's kuk!

ALLA vet att citat kan skapas på vilket jävla sett man vill. Men ditt inlägg där du postade det kan jag inte ändra på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är fel att gå in i den här tråden och inte kunna ta ett skämt eller två. Detta är en chat-tråd.

Joo...tyvärr glömmer jag det ibland när jag är on-topic.

SadamJR: Man kan inte helredigera någons inlägg...går man tillbaka så finns den personens inlägg kvar i sin ursprungliga form. Det försiggår rätt ofta här. Oftadels följt av olika smilysar. Respekterar dina inlägg så inget ont menat. Fred.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan godta att alla skämtar och driver med mig, inga problem, men förstår du verkligen inte

skillnaden mellan detta och att skriva om någons inlägg?

Herregud, tagga ner lite. Det är klart att man inte redigerar om folks inlägg på ren rutin till att förespråka tortyr av muslimer. Men att nån ändrar om lite på skoj och sätter en 🙂 efter kan man liksom inte ha några realistiska invändningar emot. Sorry.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope. Ditt inlägg ligger kvar, precis som det var skrivet. Det där var ett CITAT! SKa jag ge ett exempel?

ALLA vet att citat kan skapas på vilket jävla sett man vill. Men ditt inlägg där du postade det kan jag inte ändra på.

Ett citat är väl egentligen ett korrekt återgivande av någon annans yttrande i tal eller skrift.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...