SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Ursäkta om jag är tråkig, men man går väl ändå inte in och trixar med andras inlägg, eller?
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Låt mig var väldigt klar. Gör inte om det där. Fult. Okej. Sorry...trodde du läst såpass många OT-inlägg att du förstått dess sarkasm/humor och att jag brukar göra så. Men men, ska vara allvarlig mot dig hädanefter. Smilfinkar är ju inte heller din starka sida även om du myntat uttrycket och jag försökte locka fram en hos dig. Nåja förlåt igen då SadamJR.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag tycker det är fel att gå in i den här tråden och inte kunna ta ett skämt eller två. Detta är en chat-tråd.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Okej. Sorry...trodde du läst såpass många OT-inlägg att du förstått dess sarkasm/humor och att jag brukar göra så. Men men, ska vara allvarlig mot dig hädanefter. Smilfinkar är ju inte heller din starka sida även om du myntat uttrycket och jag försökte locka fram en hos dig. Nåja förlåt igen då SadamJR. Jag godtar naturligtvis din ursäkt, och du kan driva som du finner för gott med mina inlägg, det var ändå inte så allvarligt menat. MEN, om någon tidigare har gått in och editerat andras inlägg har jag missat det, och jag skulle ha sagt ifrån om jag hade noterat något sådant. OK. Back to normal.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Ursäkta om jag är tråkig, men man går väl ändå inte in och trixar med andras inlägg, eller? Haka inte upp dig på det. Det var ett skämt. Det här är en chattråd, inte riksdagsdebatt.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag tycker det är fel att gå in i den här tråden och inte kunna ta ett skämt eller två. Detta är en chat-tråd. Jag kan godta att alla skämtar och driver med mig, inga problem, men förstår du verkligen inte skillnaden mellan detta och att skriva om någons inlägg?
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag kan godta att alla skämtar och driver med mig, inga problem, men förstår du verkligen inteskillnaden mellan detta och att skriva om någons inlägg? Nope. Ditt inlägg ligger kvar, precis som det var skrivet. Det där var ett CITAT! SKa jag ge ett exempel? Jag gillar att suga Micke H's kuk! ALLA vet att citat kan skapas på vilket jävla sett man vill. Men ditt inlägg där du postade det kan jag inte ändra på.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag tycker det är fel att gå in i den här tråden och inte kunna ta ett skämt eller två. Detta är en chat-tråd. Joo...tyvärr glömmer jag det ibland när jag är on-topic. SadamJR: Man kan inte helredigera någons inlägg...går man tillbaka så finns den personens inlägg kvar i sin ursprungliga form. Det försiggår rätt ofta här. Oftadels följt av olika smilysar. Respekterar dina inlägg så inget ont menat. Fred.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag kan godta att alla skämtar och driver med mig, inga problem, men förstår du verkligen inteskillnaden mellan detta och att skriva om någons inlägg? Herregud, tagga ner lite. Det är klart att man inte redigerar om folks inlägg på ren rutin till att förespråka tortyr av muslimer. Men att nån ändrar om lite på skoj och sätter en 🙂 efter kan man liksom inte ha några realistiska invändningar emot. Sorry.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 MickeH var snabbare på avtryckaren. Alltså...det du sagt står kvar.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Är tydligen allas niding nu. Vet inte hur det gick till. Vad har jag gjort för fel?
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 MickeH är fan den sexigaste människan i världen! Nämen... 🙂
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Är tydligen allas niding nu. Vet inte hur det gick till. Vad har jag gjort för fel? Du var för känslig. En kärring som nattvaktaren hade sagt, men så hård tycker jag inte man ska vara. Alla glada 🙂
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 No harm done. Ta bara inte allting så allvarligt. 🙂
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 OK. Trodde jag hade visat att jag både kan ge och ta, och detta utan smilfinkar. Har tydligen missat en möjlighet här. Nu djävlar ska här röjas med inlägg.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Är tydligen allas niding nu. Vet inte hur det gick till. Vad har jag gjort för fel? Absolut inte! Inga fel men det är mkt lustigheter här ibland... 🙂
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Du var för känslig. En kärring som nattvaktaren hade sagt, men så hård tycker jag inte man ska vara. Alla glada 🙂 Hur hård tycker du man ska vara?
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag tror du skulle uppfattas lite positivare om du använde smileys då och då.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 OK. Trodde jag hade visat att jag både kan ge och ta, och detta utan smilfinkar. Har tydligen missat en möjlighet här. Nu djävlar ska här röjas med inlägg. Shoot! 🙂 Bara du förklarar med smilfinkar efteråt. 🙂
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Hur hård tycker du man ska vara? Inte så hård! Bara informativ.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag tror du skulle uppfattas lite positivare om du använde smileys då och då. I helvete heller. Ni kan behöva lite salt med sockret.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nope. Ditt inlägg ligger kvar, precis som det var skrivet. Det där var ett CITAT! SKa jag ge ett exempel? ALLA vet att citat kan skapas på vilket jävla sett man vill. Men ditt inlägg där du postade det kan jag inte ändra på. Ett citat är väl egentligen ett korrekt återgivande av någon annans yttrande i tal eller skrift.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Det värsta som finns är när man glömt att dricka upp resten av sitt Te eller sitt kaffe. Då smakar det blajj!!! Redigerat 9 september 2009 av Memphis
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Och vem är Nattvaktaren? Hur kan du ha missat det?
Recommended Posts