Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Nu spelar Sverige mot Bulgarien på ViaSat Fotboll i U21-EMkvalet!!! 0-0 fem min in.

Jag kan också se Uruguay-Colombia därefter i VM-kvalet, följt av Paraguay-Argentina i VM-kvalet.

På ViaSat Sport kan jag se Andra halvlek av Ungern-Portugal VM-kval och senare England-Kroatien VM-kval.

21.20 och framåt kan jag se Albanien-Danmark och Spanien-Estland i VM-kvalet på TV4 Sport.

Wales-Ryssland i VM-kval visas på Canal Plus 1 och 2, liksom Liechtenstein-Finland VM-kval.

TV8 sänder nu England-Kroatien VM-kval.

Avis Memphis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tre mobilt bredband som inte är snabbt nog för att det ska funka, men visst, matchen

hoppar upp i ett litet fönster, och så kan jag se några sekunder då och då. Vilket bredband

har du?

Jag har samma! Fast det står som sagt att jag inte finns i Sverige.

Ingen bild alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu spelar Sverige mot Bulgarien på ViaSat Fotboll i U21-EMkvalet!!! 0-0 fem min in.

Jag kan också se Uruguay-Colombia därefter i VM-kvalet, följt av Paraguay-Argentina i VM-kvalet.

På ViaSat Sport kan jag se Andra halvlek av Ungern-Portugal VM-kval och senare England-Kroatien VM-kval.

21.20 och framåt kan jag se Albanien-Danmark och Spanien-Estland i VM-kvalet på TV4 Sport.

Wales-Ryssland i VM-kval visas på Canal Plus 1 och 2, liksom Liechtenstein-Finland VM-kval.

TV8 sänder nu England-Kroatien VM-kval.

Avis Memphis?

Det låter bra. Halsduk, kycklingsoppa och fotboll. Krya på dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu spelar Sverige mot Bulgarien på ViaSat Fotboll i U21-EMkvalet!!! 0-0 fem min in.

Jag kan också se Uruguay-Colombia därefter i VM-kvalet, följt av Paraguay-Argentina i VM-kvalet.

På ViaSat Sport kan jag se Andra halvlek av Ungern-Portugal VM-kval och senare England-Kroatien VM-kval.

21.20 och framåt kan jag se Albanien-Danmark och Spanien-Estland i VM-kvalet på TV4 Sport.

Wales-Ryssland i VM-kval visas på Canal Plus 1 och 2, liksom Liechtenstein-Finland VM-kval.

TV8 sänder nu England-Kroatien VM-kval.

Avis Memphis?

hm.. får tänka. Återkommer. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har samma! Fast det står som sagt att jag inte finns i Sverige.

Ingen bild alls.

Jo, jag kommer som sagt in. Vet inte vad man kan kräva av en sådan här uppkoppling.

Går oftast ganska bra att streama från utube, men såna här idrottsutsändningar funkar

inte alls. Samma sak om jag vill se de tvklipp som ligger på dagstidningarnas hemsidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag kommer som sagt in. Vet inte vad man kan kräva av en sådan här uppkoppling.

Går oftast ganska bra att streama från utube, men såna här idrottsutsändningar funkar

inte alls. Samma sak om jag vill se de tvklipp som ligger på dagstidningarnas hemsidor.

Jaha... brukar aldrig se film, men har streamat förut från Nottinghams lokal-tv!! Helt utan problem.

Har 3 Pro.

Men det som är oroväckande är ju att det står att jag inte sitter i Sverige.

Vad fa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller har sex som det heter nu för tiden. Vi sa alltid knulla på min tid. Vad är det för

skillnad på 3 och 3 pro.

Vet inte säkert skillnaden.

Men det var samma pris just då, så då valde jag Pro..

TROR det är dubbla uppladdningshastigheten,

men samma nedladdningstid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo, Micke H m fl kanske helt enkelt har slitit ut sina tangentbord.

Jag såg faktiskt på matchen hemma hos en polare och kom precis hem. 😉

Hur faaaaaaaan vann vi enbart tack vare ett självmål? Jag hatar Sverige just nu... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Där jag sitter och skriver har jag utsikt genom min balkongdörr över en TVmast som

är mer än 200 meter hög. Kan se hur månen håller på att spänna på masten. Månen står

nästan exakt lika högt som masten. Just nu ser det ut som om månen ballanserar på

mastens topp.

edit, ändrade, rättade 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...