Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Själv kollade jag Uppdrag Granskning.. Stackars blåbärsplockare säger jag bara
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag visste precis vad du tycker om smilfinkar. Just därför. Nej, nu får jag sluta retas. Innerst inne är jag snäll. Din knickedick. Undrar var "the incrowd" har tagit vägen.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Själv kollade jag Uppdrag Granskning.. Stackars blåbärsplockare säger jag bara Ja, fy fan. Själv plockar jag aldrig något mindre än vattenmeloner. Det måste fylla upp lite grann.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Nu spelar Sverige mot Bulgarien på ViaSat Fotboll i U21-EMkvalet!!! 0-0 fem min in. Jag kan också se Uruguay-Colombia därefter i VM-kvalet, följt av Paraguay-Argentina i VM-kvalet. På ViaSat Sport kan jag se Andra halvlek av Ungern-Portugal VM-kval och senare England-Kroatien VM-kval. 21.20 och framåt kan jag se Albanien-Danmark och Spanien-Estland i VM-kvalet på TV4 Sport. Wales-Ryssland i VM-kval visas på Canal Plus 1 och 2, liksom Liechtenstein-Finland VM-kval. TV8 sänder nu England-Kroatien VM-kval. Avis Memphis?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vad säger du debatt? Själv känner jag mig smått granatchockad efter den här matchen. Otäckt.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Har tre mobilt bredband som inte är snabbt nog för att det ska funka, men visst, matchenhoppar upp i ett litet fönster, och så kan jag se några sekunder då och då. Vilket bredband har du? Jag har samma! Fast det står som sagt att jag inte finns i Sverige. Ingen bild alls.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nu spelar Sverige mot Bulgarien på ViaSat Fotboll i U21-EMkvalet!!! 0-0 fem min in.Jag kan också se Uruguay-Colombia därefter i VM-kvalet, följt av Paraguay-Argentina i VM-kvalet. På ViaSat Sport kan jag se Andra halvlek av Ungern-Portugal VM-kval och senare England-Kroatien VM-kval. 21.20 och framåt kan jag se Albanien-Danmark och Spanien-Estland i VM-kvalet på TV4 Sport. Wales-Ryssland i VM-kval visas på Canal Plus 1 och 2, liksom Liechtenstein-Finland VM-kval. TV8 sänder nu England-Kroatien VM-kval. Avis Memphis? Det låter bra. Halsduk, kycklingsoppa och fotboll. Krya på dig.
Memphis Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nu spelar Sverige mot Bulgarien på ViaSat Fotboll i U21-EMkvalet!!! 0-0 fem min in.Jag kan också se Uruguay-Colombia därefter i VM-kvalet, följt av Paraguay-Argentina i VM-kvalet. På ViaSat Sport kan jag se Andra halvlek av Ungern-Portugal VM-kval och senare England-Kroatien VM-kval. 21.20 och framåt kan jag se Albanien-Danmark och Spanien-Estland i VM-kvalet på TV4 Sport. Wales-Ryssland i VM-kval visas på Canal Plus 1 och 2, liksom Liechtenstein-Finland VM-kval. TV8 sänder nu England-Kroatien VM-kval. Avis Memphis? hm.. får tänka. Återkommer.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag har samma! Fast det står som sagt att jag inte finns i Sverige. Ingen bild alls. Jo, jag kommer som sagt in. Vet inte vad man kan kräva av en sådan här uppkoppling. Går oftast ganska bra att streama från utube, men såna här idrottsutsändningar funkar inte alls. Samma sak om jag vill se de tvklipp som ligger på dagstidningarnas hemsidor.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Pazo, Micke H m fl kanske helt enkelt har slitit ut sina tangentbord.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Jo, jag kommer som sagt in. Vet inte vad man kan kräva av en sådan här uppkoppling.Går oftast ganska bra att streama från utube, men såna här idrottsutsändningar funkar inte alls. Samma sak om jag vill se de tvklipp som ligger på dagstidningarnas hemsidor. Jaha... brukar aldrig se film, men har streamat förut från Nottinghams lokal-tv!! Helt utan problem. Har 3 Pro. Men det som är oroväckande är ju att det står att jag inte sitter i Sverige. Vad fa...
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Pazo, Micke H m fl kanske helt enkelt har slitit ut sina tangentbord. Nja... tror de pippar.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nja... tror de pippar. Eller har sex som det heter nu för tiden. Vi sa alltid knulla på min tid. Vad är det för skillnad på 3 och 3 pro.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Eller har sex som det heter nu för tiden. Vi sa alltid knulla på min tid. Vad är det förskillnad på 3 och 3 pro. Vet inte säkert skillnaden. Men det var samma pris just då, så då valde jag Pro.. TROR det är dubbla uppladdningshastigheten, men samma nedladdningstid.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Pazo, Micke H m fl kanske helt enkelt har slitit ut sina tangentbord. Jag såg faktiskt på matchen hemma hos en polare och kom precis hem. 😉 Hur faaaaaaaan vann vi enbart tack vare ett självmål? Jag hatar Sverige just nu... 😄
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Där jag sitter och skriver har jag utsikt genom min balkongdörr över en TVmast somär mer än 200 meter hög. Kan se hur månen håller på att spänna på masten. Månen står nästan exakt lika högt som masten. Just nu ser det ut som om månen ballanserar på mastens topp. edit, ändrade, rättade 😄
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Jag såg faktiskt på matchen hemma hos en polare och kom precis hem. 😉 Hur faaaaaaaan vann vi enbart tack vare ett självmål? Jag hatar Sverige just nu... 😄 Nämen.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Lite magiskt hur snabb Jihde är på att förflytta sig...först fotboll sen reklam...nu juicy idol2009. 😄
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Förspelet nådde inte riktigt fram, sa kommentatorn nu i Danmark-matchen. Hehe...
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 edit, ändrade, rättade 😄 Här blottar jag min själ och är poetisk och känslig, och så du din fräcka djävul.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Kan man verkligen, får man verkligen gå in och editera någon annans inlägg?
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Kan man verkligen, får man verkligen gå in och editera någon annans inlägg? Nja egentligen inte. Bara om det är tänkt som humor...var ganska tydlig med det grnom att visa det.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nja egentligen inte. Bara om det är tänkt som humor...var ganska tydlig med det grnom att visa det. Låt mig var väldigt klar. Gör inte om det där. Fult.
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 ..och de e de som de e de som är som de e Hajjar ni?
Recommended Posts