SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Denne Källström skulle kunna vara en bra fotbollsspelare om han inte hade en iq som ett ostron. Ta ut honom och flytta upp Anders Svensson. Hittills är Mellberg farligaste spelare framåt.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vem är farligaste spelaren bakåt?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Kjällström e bäst som vanligt. Zlatan ett skämt som vanligt.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Vem är farligaste spelaren bakåt? Jag är iaf farligast bakifrån!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Vem är farligaste spelaren bakåt? De flesta skulle säga Mellberg eftersom han tog bollen med handen och Malta skulle ha haft straff. T.o.m. en maltes kan sätta en straff... Men annars är det Safari som slog knut på sig själv. Det är farligt.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Jag är iaf farligast bakifrån! Oavsett vilken håla du spelar i?? 🙁
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Oavsett vilken håla du spelar i?? 🙁 Meh! Det var ju det jag menade 😮
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Ja jag har nån infektion/influensa/förkylning igen, Sadam Jr. Börjar bli redigt trött på detta... KOM IGEN nu Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Oavsett vilket hål han spelar i?
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Hur i helvete kan man tycka att Källström är bäst? Det är hans jobb som playmaker att styra upp det svenska anfallsspelet. Det står 0-0 mot Malta. Och Källström är bäst?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Hur i helvete kan man tycka att Källström är bäst? Det är hans jobb som playmakeratt styra upp det svenska anfallsspelet. Det står 0-0 mot Malta. Och Källström är bäst? Han är den ende som kämpar och ger allt, precis som vanligt. Ballerinan Anders Svensson har ju dock inte på en fotbollsplan att göra.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Matchen mot Malta ser ut som en lokal match i Division 6 Mellersta Norrland eller nåt... KOM IGEN nu Sverige!!!!!!!!!!
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Han är den ende som kämpar och ger allt, precis som vanligt. Ballerinan Anders Svensson har ju dock inte på en fotbollsplan att göra. På mig har Källström alltid sett ut som en drogad noshörning. Allting går på någor sätt i baklås för honom. Javisst, han kämpar, men han åstakommer ingenting. En playmaker måste ha ett drag av elegans och lätthet i det han gör. Dax för trebaxlinje.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Sverige kommer...de kooooooooooooooooooooooooooooooMMER ju längre det går! //Hegerforstroligtreferat ..matchen alltså
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Dessa förbannade stolpar. Hade målen varit större hade Sverige gjort fler mål. 😏 Inte dammsugit än....väntar tills den kan yla med i Idolaspiranternas kval. 🙂
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Fy fan. Det här ska ju va som ÅFF mot Grebo. En skrattmatch. Varför blir det inte trebaxlinje?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Saknar rörelse i spelet. Spring för fan!!! Så kommer ytorna automatiskt. Tvåbackslinje tack. Undrar när Malta tar ledningen...
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Det är Reinfeldts fel alltihop. E han lagledare??
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Ojojoj vilken boll Kjällström slog precis nu!! Fenomenalt. Byt ut Zlatan för fan.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) E d han han böget som e kommentator? Redigerat 9 september 2009 av debatt
Recommended Posts