Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det är inga problem.... vi spränger hela apparajset... Det här det tar jag hand om.... det här det tar jag hand om!! hahahaha
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Snart är det fotboll. Hur många mål gör Sverige? 5 är taget.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Dags att dra å grilla! Härrå! Synd att det inte finns nån snok å koka.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh vafan Kan man få en sammanfattning av de senaste tjugo sidorna?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh vafan Kan man få en sammanfattning av de senaste tjugo sidorna? Ärligt talat... Tror du att du har missat nåt av värde?
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Ärligt talat... Tror du att du har missat nåt av värde? Vem vet. Pazo kanske har flyttat utomlands och slej har blivit lokförare.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nu är det snart avspark. Tror att Elmander är nyckeln. Var är alla fotbollsälskare?
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Städar fejjar gnisslar gnolar spolar torkar dammar. Lustigt..känner mig piggare av städandet än att bara hänga läpp vid datorn. Å vinden blåser fett nice ute så det finns kanske t.o.m ork för ett gitarrpålägg iqväll.
Overkill Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 jag ska snart in till stan för att kolla på matchen!
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 (redigerat) Nu är det snart avspark. Tror att Elmander är nyckeln. Var är alla fotbollsälskare? Här(ibland). På med tvn då....ska dammsuga så volymnivån måste höjas rejält. Hmm Edit: Kl 18.18 gjorde jag ett inlägg 090909. Verkar som nå matematiskt 😛 Redigerat 9 september 2009 av slejnard
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 JAG SPYR PÅ FYSIKEN Jag kommer dunderfaila den. Jag satt och undersökte mönster i labyrinter i kollegieblocket istf att hänga med på lektionen idag. Kemin har vi iaf bra lärare så det är lite kul. Och nästa tisdag går vi från åtta till fem............................................................................. ..................BLÄ
Overkill Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 nästa tisdag går jag från 08:15-10:00 fyfan asså nu är skolveckan över. iaf den schemalagda, har masssssssssssssor att läsa och ett pro memoria att skriva kuuuuuuuuuuuuuul
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Malta-Sverige blir 0-0 ... eller 0-3, 0-6, 0-7. HUR ska man se Albanien-Portugal, mer intressant egentligen.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) Ont i halsen, svårt att andas i bröstet. Brorsan var på besök en vecka från främmande land och blev sjuk... men åkte hem idag trots det! Nu verkar jag smittad. 🙁 Redigerat 9 september 2009 av debatt
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 nästa tisdag går jag från 08:15-10:00 fyfan asså nu är skolveckan över. iaf den schemalagda, har masssssssssssssor att läsa och ett pro memoria att skriva kuuuuuuuuuuuuuul Jag kan ju iofs säga att jag inte är avundsjuk på dig heller... kanske mest för att jag inte är så intresserad av de ämnena. Imorgon har jag iaf bara en lektion och på kvällen ska jag se Deerhoof!
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 JAG SPYR PÅ FYSIKEN Jag kommer dunderfaila den. Jag satt och undersökte mönster i labyrinter i kollegieblocket istf att hänga med på lektionen idag. Kemin har vi iaf bra lärare så det är lite kul. Och nästa tisdag går vi från åtta till fem............................................................................. ..................BLÄ Är du skoltrött? När jag gick i plugget var det lika deprimerande varje gång det blev sommarlov...
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Malta-Sverige blir 0-0 ... eller 0-3, 0-6, 0-7. HUR ska man se Albanien-Portugal, mer intressant egentligen. Albanien-Portugal blir intressant först i ljuset av resultatet i i Maltamatchen. Försök igen. Hur tror du det går i matchen Malta-Sverige.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Jag spyr oxå på fysiken, men nu är det match. Släng in era tips.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 0-0, 0-3, 0-6, 0-7 Borde lämnad in en Bomben på det. Eller vad det heter.
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 Säger 0-7 då rå... för jag hoppas att det inte blir 0-0 som jag trott och tänkte lämna in...
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Nu verkar du ovanligt deprimerad debatt. Är du verkligen sjuk? Det är klart vi ska vinna.
Dingbats Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 vi ska vinna vi ska tarom vi ska knulla stjärten avrom
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 0-0 nu men Malteserna orkar inte stå emot i 90 minuter. 0-4 är mitt tips.
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det här går inte alls som jag hade hoppats. Var är mittfältet. De ska springa igång anfallen i en sån här match. Var är Kjellström?
debatt Postat 9 september 2009 Trådstartare Postat 9 september 2009 (redigerat) Ingen tv-kanal visar Albanien-Danmark ikväll, hur smart är det... Vadå Fotbollskanalen.se? De länkar väl bara till nåt man inte kan se, eller som kostar abonnemang?? Redigerat 9 september 2009 av debatt
Recommended Posts