Gote Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Shit! Är klockan fyra redan? Var fan blev den här dagen av? :blijhnkkl:
Overkill Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 om jag lägger till 32 kronor så blir frakten fri från apple store 😆
Gote Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 om jag lägger till 32 kronor så blir frakten fri från apple store 🥰 😆
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Har ägnat 2 timmar av dagen åt att vakta en 11åring, som har diagnoctiserats med alla bokstäver i alfabetet, för att han inte ska smita från skolan. Det intressantaste är att nästan alla egentligen vill att han ska dra så det blir lugn och ro.
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Har ägnat 2 timmar av dagen åt att vakta en 11åring, som har diagnoctiserats med alla bokstäver i alfabetet, för att han inte ska smita från skolan. Det intressantaste är att nästan alla egentligen vill att han ska dra så det blir lugn och ro. Låter som en heltids sysselsättning
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Låter som en heltids sysselsättning Han och jag kommer ganska bra överens, men det kan vända på en sekund. Har sett honom få enorma utbrott mot andra, men inte mot mig hittills.
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Basisten i mitt förra band jobbar med utvecklingsstörda barn. Han har hand om dom allra mest våldsamma, dom som inga andra vill ta hand om. Han har fått sin beskärda del av skador...
Micke H Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 http://www.kvp.se/KVP.se/1.1700000/uno-fyl...ar-i-dag-090909
Overkill Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Bokstäver är inte kul... 😆 nej tänkt ett Q och ett K i baken
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Basisten i mitt förra band jobbar med utvecklingsstörda barn. Han har hand om dom allra mest våldsamma, dom som inga andra vill ta hand om. Han har fått sin beskärda del av skador... Den här killen har en lättare utvecklingsstörning. Han kommer aldrig att kunna läsa och skriva mer än hjälpligt, men funkar annars ganska bra, framför allt i sin hemmiljö. Han går i en särklass i en vanlig låg- och mellanstadieskola. Han passar inte in därför att han är smartare än de andra eleverna i klassen men inte tillräckligt för att gå i en vanlig klass. Man har försökt att hitta det bästa alternativet för honom, vilket innebär att han måste åka skolskjuts två timmar varje dag, och han vantrivs något fruktansvärt. Nästa alternativ är att han får flytta hemifrån och gå på någon specialskola med internat, samtidigt som hemmiljön är den enda där han trivs.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Hemma! En del mansjobb att göra: Städa, diska, tvätta å laga mat. 😆 Sen kanske gigalur.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 😆 Vad händer? 🥰 Alla matta efter gårdagens marathon månne.
Neosus Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 😆 Vad händer? 🥰 Alla matta efter gårdagens marathon månne. Det verkar så 😛
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Det verkar så 😛 pjuuh....trodde jag var ensam
SadamJR Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 😛 Vad händer? 😮 Alla matta efter gårdagens marathon månne. Hoppas det inte var min rapport från verkligheten som la sordin på stämningen.
slejnard Postat 9 september 2009 Postat 9 september 2009 Hoppas det inte var min rapport från verkligheten som la sordin på stämningen. Nej. Du verkar göra ett viktigt jobb. Polimasar på med städandet så det hinns inte svamlas så mkt + att igår var extremt även för att vara OT. De rullar snart in å skriver av sig ungtupparna 😛
Recommended Posts