Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 klappa draken fint uttryck De bara slank ur precis då 😄 ©!!
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 när ska man hinna med allt ja inte är det mycket tid som försvinner på att ronka iaf 😄☺️
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 ja inte är det mycket tid som försvinner på att ronka iaf 😄😄 ☺️
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag skulle vilja ha en vit t-shirt med en stor 😄 på det hade varit snyggt jag frågade på t-shirtstore efter rubiks kub-tishan men den var slut ☺️
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Brukade inte du använda stora bokstäver när du skrev, Sebbe?
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nu har jag unmountat musikhårddisken, det är första steget till att gå och lägga sig.
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Brukade inte du använda stora bokstäver när du skrev, Sebbe? blanda hejvilt Är the way to Go.
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Den här låten var inget bra. Men jag orkar inte byta.
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nu bäddar jag upp sängen, så nu får det vara ng snat.
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag växlar idag är det små bokstäver och inte punktering eller punctuation men för det mesta är jag lat och skriver med små bokstäver! brukar dock använda kommatecken och punkt och utropstecken och sånt men nää inte nu
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag skulle vilja ha en vit t-shirt med en stor 😄 på det hade varit snyggt Ja.
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag växlar idag är det små bokstäver och inte punktering eller punctuation men för det mesta är jag lat och skriver med små bokstäver! brukar dock använda kommatecken och punkt och utropstecken och sånt men nää inte nu jag använder det som passar mitt humör bäst
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vafan! 😄 Vi sperma-sprutar ur oss inlägg och du glider in på en jävla räkmacka och tar dom viktiga. 😄 Njää...åt den efteråt...fast utan räkor 😄☺️
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag hatar när jag glömmer bort folks ansikten... just nu kan jag inte se den där söta tjejens ansikte framför mig.
Recommended Posts