Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 alltså du vet vad vi har sagt sova kan du göra när du är död för då kan man inte hänga i längsta för ja då är man död och sover sant. fast ändå. eler
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag känner att det blir lite status quo här där ingen vågar lägga sig för då kommer alla andra stanna kvar och posta en jävla massa. Pakt?
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 doggystyle var inte helt lätt ändå men sen är man ju n00b också förlåt ehehehehehehe
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 doggystyle var inte helt lätt ändå men sen är man ju n00b också förlåt ehehehehehehe serri? öst?
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag känner att det blir lite status quo här där ingen vågar lägga sig för då kommer alla andra stanna kvar och posta en jävla massa. Pakt? Vore ju bra så jag kan kolla på dexter
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 serri? öst? javafan blir ju liksom en höjdskillnad som inte är helt lätt blev ju bara kosntigt
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 doggystyle var inte helt lätt ändå men sen är man ju n00b också förlåt ehehehehehehe Ne jag vet.. andra gången jag knullade testade jag också... var fan svårt!
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag har 300 kronor i rikskuponger vad ska jag göra med dom kan ju inte använda dom på nationerna och någon annanstans äter jag ju inte direkt får la bli lite donkiedonken nåra ågnger men ändååå
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ne jag vet.. andra gången jag knullade testade jag också... var fan svårt! menar det! blev ju liksom för högt upp och man kan ju inte liksom ställa sig på huk för det blir ju fel men kan ju samtidigt inte stå på knä så njaaaaaaaaaa
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag har 300 kronor i rikskuponger vad ska jag göra med dom kan ju inte använda dom på nationerna och någon annanstans äter jag ju inte direkt får la bli lite donkiedonken nåra ågnger men ändååå i stockholm har vi prostituerade som tar rikskuponger
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Slej.. snöar det där uppe? (Jå jag pratar väder när jag har tråkigt..) 😄 Nä men jag är så trött....hinner int me å läsa...måste vara vaken 😄 Många siffror
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag kan inte komma över det faktum att jag idkat älskog samtidigt som jag lyssnat på min absoluta favoritlåt dt är grapevine fires för övrigt
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 menar det! blev ju liksom för högt upp och man kan ju inte liksom ställa sig på huk för det blir ju fel men kan ju samtidigt inte stå på knä så njaaaaaaaaaa hehe... man kan visst huka ju! sådär lite ovanför som porrisar brukar göra 😄
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 i stockholm har vi prostituerade som tar rikskuponger fan vad pretto
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nu får ni pausa så jag hinner bre en nattamacka Yeah rajjtt! 😄
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag kan inte komma över det faktum att jag idkat älskog samtidigt som jag lyssnat på min absoluta favoritlåt dt är grapevine fires för övrigt jag har inte idkat älskog så ofta med musik
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 hehe... man kan visst huka ju! sådär lite ovanför som porrisar brukar göra 😄 känns ju bara fel att huka sig och sen blir ju balansen ännu sämre då sängen skakar ju liksom typ guppigupp
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag har inte ens ronkat till musik 😄 det var länge sen jag använde den smileyn förresten
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag har inte idkat älskog så ofta med musik det var inte direkt meningen blev mer så inte liksom "nu ska vi knulla! – vänta jag ska bara sätta på musik" snarare tvärtom så stod det på så kom den och man bara yeeeeeeeeeees fan vad fint
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 känns ju bara fel att huka sig och sen blir ju balansen ännu sämre då sängen skakar ju liksom typ guppigupp javet! jag tycker de känns fel att göra "porriga" grejer 😄
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 blev 2st runda temackor med ost på och en flaska med vatten. Imorron blir bajset lagomt fint
Recommended Posts