Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
alltså du vet vad vi har sagt sova kan du göra när du är död för då kan man inte hänga i längsta för ja då är man död och sover

sant.

fast ändå.

eler

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Jag känner att det blir lite status quo här där ingen vågar lägga sig för då kommer alla andra stanna kvar och posta en jävla massa.

Pakt?

Postat

jag har 300 kronor i rikskuponger vad ska jag göra med dom kan ju inte använda dom på nationerna och någon annanstans äter jag ju inte direkt får la bli lite donkiedonken nåra ågnger men ändååå

Postat
Ne jag vet.. andra gången jag knullade testade jag också... var fan svårt!

menar det! blev ju liksom för högt upp och man kan ju inte liksom ställa sig på huk för det blir ju fel men kan ju samtidigt inte stå på knä så njaaaaaaaaaa

Postat
jag har 300 kronor i rikskuponger vad ska jag göra med dom kan ju inte använda dom på nationerna och någon annanstans äter jag ju inte direkt får la bli lite donkiedonken nåra ågnger men ändååå

i stockholm har vi prostituerade som tar rikskuponger

Postat
menar det! blev ju liksom för högt upp och man kan ju inte liksom ställa sig på huk för det blir ju fel men kan ju samtidigt inte stå på knä så njaaaaaaaaaa

hehe... man kan visst huka ju! sådär lite ovanför som porrisar brukar göra 😄

Postat
jag kan inte komma över det faktum att jag idkat älskog samtidigt som jag lyssnat på min absoluta favoritlåt

dt är grapevine fires för övrigt

jag har inte idkat älskog så ofta med musik

Postat
hehe... man kan visst huka ju! sådär lite ovanför som porrisar brukar göra 😄

känns ju bara fel att huka sig och sen blir ju balansen ännu sämre då sängen skakar ju liksom typ guppigupp

Postat
jag har inte idkat älskog så ofta med musik

det var inte direkt meningen blev mer så inte liksom "nu ska vi knulla! – vänta jag ska bara sätta på musik" snarare tvärtom så stod det på så kom den och man bara yeeeeeeeeeees fan vad fint

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.