Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Medans ni kräktes inlägg så satt jag och "bondade" (engelskt uttal, inte svenskt...) med Pernilla. Sjukt trevlig och sexig tjej. 😆

Postat
Memphis: fan vad nice. 😄 Den är vacker.

Som jag anade så skulle du vara den enda som kände till låten Micke. 😆 Ja, den e mucho beautifulll!

Postat
Medans ni kräktes inlägg så satt jag och "bondade" (engelskt uttal, inte svenskt...) med Pernilla. Sjukt trevlig och sexig tjej. 😆

hon 20-åringen? har ni träffats än, om inte när ska ni? kul iaf 😄

Postat
hon 20-åringen? har ni träffats än, om inte när ska ni? kul iaf 😆

Inte än, men vi ska, lätt! 😄 Helt sjukt hur mycket man kan börja tycka om någon trots att man inte ens träffat personen i fråga...

Postat
Inte än, men vi ska, lätt! 😆 Helt sjukt hur mycket man kan börja tycka om någon trots att man inte ens träffat personen i fråga...

farligt farligt det där... bygg ingen fantasimänniska

Postat
Inte än, men vi ska, lätt! 😄 Helt sjukt hur mycket man kan börja tycka om någon trots att man inte ens träffat personen i fråga...

jag var helt hundra på att om jag skulle träffa nån skulle jag göra det via internet men så blev det inte, har inte ens hennes msn

inte träffat henne idag 😆

Postat

Dingbats, I know what you mean. Men jag har snackat med henne via telefon också. 😆 Det känns som vi känner varandra rätt bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.