Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Redan?

tvättade ju förra söndagen! och nu har det ju blivit att man duschar två-tre gånger om dan ibland på grund av diverse aktiviteter så då är kalsongerna borta sen ju

Postat

Ni är fan inte kloka! 😛 Jävlar vad många sidor jag fick läsa igenom. 😆 Och för varje sida jag läst igenom hade ni skrivit en ny. 😕

Postat
Jag dricker inte kaffe för om jag börjar kan jag bli en sån där som måste ha kaffe för att inte somna hela tiden.

för mig hjälper det marginellt att dricka kaffe och det kanske lika gärna placebo för jag kan somna trots två koppar kaffe

Postat
för mig hjälper det marginellt att dricka kaffe och det kanske lika gärna placebo för jag kan somna trots två koppar kaffe

sluta drick nu

Postat (redigerat)

Nej nu ska jag öva på låten Hourglass av Liquid Tension på piano. Skall spela den på min broders bröllop på Fredag. 😆

Förbjuden Edit: Nej, Lördag menar jag. Blir förvirrad när det är Fredag varje dag i längsta tråden. 😄

Redigerat av Memphis
Postat
Ni är fan inte kloka! 😄 Jävlar vad många sidor jag fick läsa igenom. 😄 Och för varje sida jag läst igenom hade ni skrivit en ny. 😆

bra! man MÅSTE läsa allt i längsta! jag läste till och med ikapp alla sidor efter jag vart tre veckor i usa ju!

Postat
bra! man MÅSTE läsa allt i längsta! jag läste till och med ikapp alla sidor efter jag vart tre veckor i usa ju!

DET är iofs lite crazy. Fast en tio sidor max kanske man klarar.

Postat

Memphis: fan vad nice. 😄 Den är vacker.

Overkill: ja, det var mig ett sant nöje, för ni är sköna grabbar, hela bunten! 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.