Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag dricker inte kaffe för om jag börjar kan jag bli en sån där som måste ha kaffe för att inte somna hela tiden.
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 2 koppar om dagen för tillfället. men nu funderar jag på att gå o lägga mig strax jag å...först naila nästa hundring.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 du är medveten om att jag sa det nyss va? 😕 Öööh närdå?
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Redan? tvättade ju förra söndagen! och nu har det ju blivit att man duschar två-tre gånger om dan ibland på grund av diverse aktiviteter så då är kalsongerna borta sen ju
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ni är fan inte kloka! 😛 Jävlar vad många sidor jag fick läsa igenom. 😆 Och för varje sida jag läst igenom hade ni skrivit en ny. 😕
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nähä tvärtom då kanske men jag lyssnade på modest mouse och kollade upp tabs och spelade med så det var blandat
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 shit, overload, does not compute, slow down please! 😕
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag lyckades precis uppdatera sidan utan att det var ny ainlägg!
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag dricker inte kaffe för om jag börjar kan jag bli en sån där som måste ha kaffe för att inte somna hela tiden. för mig hjälper det marginellt att dricka kaffe och det kanske lika gärna placebo för jag kan somna trots två koppar kaffe
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 för mig hjälper det marginellt att dricka kaffe och det kanske lika gärna placebo för jag kan somna trots två koppar kaffe sluta drick nu
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Njaha nu trappas det ner... det var som tusna, du tog 12700 också 😆
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vikke flyt...tog nån tid? 3 jämna hundringar på raken.
Memphis Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 (redigerat) Nej nu ska jag öva på låten Hourglass av Liquid Tension på piano. Skall spela den på min broders bröllop på Fredag. 😆 Förbjuden Edit: Nej, Lördag menar jag. Blir förvirrad när det är Fredag varje dag i längsta tråden. 😄 Redigerat 8 september 2009 av Memphis
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag dricker när jag börjar kl 8 på morgonen...annars inte... och de är inte varje 8morgon heller
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ni är fan inte kloka! 😄 Jävlar vad många sidor jag fick läsa igenom. 😄 Och för varje sida jag läst igenom hade ni skrivit en ny. 😆 bra! man MÅSTE läsa allt i längsta! jag läste till och med ikapp alla sidor efter jag vart tre veckor i usa ju!
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 bra! man MÅSTE läsa allt i längsta! jag läste till och med ikapp alla sidor efter jag vart tre veckor i usa ju! Jag har läst allt!
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 sluta drick nu dricker inte nu bara på morgonen och innan föreläsningar så man itne däckar vore pinsamt
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 bra! man MÅSTE läsa allt i längsta! jag läste till och med ikapp alla sidor efter jag vart tre veckor i usa ju! DET är iofs lite crazy. Fast en tio sidor max kanske man klarar.
Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Memphis: fan vad nice. 😄 Den är vacker. Overkill: ja, det var mig ett sant nöje, för ni är sköna grabbar, hela bunten! 😆
Recommended Posts