Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

JÄKLAR I BLÖJAN! jag får ett ganska kort telefonsamtal, när jag uppdaterar så har det kommit 38 nya inlägg! 🥰 Ni är helt insane.

Postat
Ett proteinkomplex?

nä det vet jag inte, ser lite ut som det är ett enda protein, för två separata protein parar inte ihop sig sådär.

Postat
nä det vet jag inte, ser lite ut som det är ett enda protein, för två separata protein parar inte ihop sig sådär.

iof.. jag tänkte fel! Aminosyrakomplex är de jag menar!

Äre både betalager och alfahelixaar?

Postat

vår naturkunskapsvikare i tvåan ville inte säga att marsvinen knullade så han sa "och när ett marsvin med anlag AaBB gifter sig med ett annat marsvin blir det såhär" 🥰

Postat
vår naturkunskapsvikare i tvåan ville inte säga att marsvinen knullade så han sa "och när ett marsvin med anlag AaBB gifter sig med ett annat marsvin blir det såhär" 🥰

Och "para sig" är problem för att?? 🥰

Postat

hmm, vid närmare eftertanke hade nog det där protein-visualiseringsprogrammet fuckat upp sig ganska rejält när det där proteinet visades 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.