Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 mäh! det är ju man tar en sked och slår den på någons huvud när den vart dum! tänk det fast med snoppen istället!
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nu har jag googlat och vet vad en peppis är! Jag förstår inte
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 mäh! det är ju man tar en sked och slår den på någons huvud när den vart dum! tänk det fast med snoppen istället! fast med snoppen är det mer en belöning va?
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 fast med snoppen är det mer en belöning va? beror ju på. john holmes bryter väl nacken på sitt offer 😊
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Alltså, det är klart man har olika historia när det är sån generationsskillnad. Det är ju pissjobbigt med band också, att behöva göra rent hela tiden och man måste sitta och spola fram till rätt ställe och hoppas att det blir bra och hit och dit. Jag älskar ju att hålla på med digital inspelning också, för det är så mycket smidigare. Men band låter annorlunda, och särskilt sång och ackeguror kör jag nästan aldrig digitalt längre. Och även om det är skönt att jobba i en DAW så är det härligt att få skapa mer med händerna också. Det känns mer konkret. Jag kommer nog alltid att göra det mesta jobbet digitalt på mina stora projekt, det blir ohanterligt annars. Men det kan inte helt ersätta analoga band. Jag gillar oxå analogband, men inte i kassetformat. Vet inte hur många portainspelningar, just hitom gränsen till sönderstudsade, man fick kassera för att kassetten kärvade eller liknande. Och backup var inte ens uppfunnet.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 beror ju på. john holmes bryter väl nacken på sitt offer 😊 Jag säger som Morrissey, "such a heavenly way to die" xD
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag säger som Morrissey, "such a heavenly way to die" xD to die by your dick
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag gillar inte morrisey... han e dryg å snobbig
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag gillar inte morrisey... han e dryg å snobbig han gillar inte ölmissbruk bara 😊
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Pazo, vet du vad du är? Du är en kvadrat som inte ens kan stå rakt! 😊
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag tycker the smiths är överskattade jag har nån konstig grej inne i kinden
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Pazo, vet du vad du är? Du är en kvadrat som inte ens kan stå rakt! 😊 Du är en jävla hyperkub!
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jag tycker the smiths kan vara ganska bra ibland.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Pazo, vet du vad du är? Du är en kvadrat som inte ens kan stå rakt! 😊 öööööhhh... vet du vad du pratar om?
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 en del låtar är väl rätt bra egentligen men dåligt proddat och liksom äckligt 80-taligt när man kunde gjort det fett och snyggt
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 han gillar inte ölmissbruk bara 😊 😄 Öl är ju gott! Han borde blivit glad ☺️
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 öööööhhh... vet du vad du pratar om? ja.. eller nä.. eller.. FAN SLUTA FÖRVIRRA MIG! 😊
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 😄Öl är ju gott! Han borde blivit glad ☺️ Ja precis, hade han bara gått på den där föreläsningen om osmos, så hade allt varit frid och fröjd 😊
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ja precis, hade han bara gått på den där föreläsningen om osmos, så hade allt varit frid och fröjd 😆 😄
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Finns det någon bättre fredagsunderhållning? eller vänta nu, vad är det för dag?
Memphis Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Fidden, i längstatråden är det Fredag varje dag!!!!!!!!! 😆
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 FIDDEN!! http://en.wikipedia.org/wiki/Euler%27s_formula
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 seriöst, jag har en hård äcklig grej inne i kinden
Recommended Posts