Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 mm... äggröra. med purjolök, majs och massor med OOOOST!
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 purjolök inte gott inte majs heller BACON OCH KORV SKARE VA
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Man har ju en porta bara delvis för soundet. Det är ju en helt annan känsla och det blir ett helt annat skapande när man sitter och pular med band istf dator. Ja det ska gudarna och alla djävlar veta. Grät av glädje när jag köpte min Atari och Cubase.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 mm... äggröra. med purjolök, majs och massor med OOOOST! Purjo och tomat! ochså massa ost såklart! Fast då skare va äggröra inte omelete 🙁
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 YESS!!!Ny säsong av Hells kitchen! 🙁 Höll på och missa. Bästa programmet.
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 ...eller nej fan Ånge ligger ju i västernorrland då tar det ju bara ett halvår att promenixa hit 🙁
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det finns bara en sak som är värre än portastudios, och det är kassettband. Men nu ska Ramsey provsmaka.
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Höll på och missa. Bästa programmet. Din kock! :smilfink: Ja HK är bra...tack för påminnelsen Paxoz!
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Purjo och tomat! ochså massa ost såklart! Fast då skare va äggröra inte omelete 😊 Ja omelett orkar man ju fan inte hålla på med såklart 😄
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 purjolök inte gott inte majs heller BACON OCH KORV SKARE VA tsk, amatör 😊
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det finns bara en sak som är värre än portastudios, och det är kassettband. Men nu skaRamsey provsmaka. Så jälla nice 😊
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 som ni kanske märker har jag varit ute och fått min endorfin-fix idag.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Han skrev ju tesked för han skrev TSK i inlägget innan! 😊
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ja det ska gudarna och alla djävlar veta. Grät av glädje när jag köpte min Atari och Cubase. Alltså, det är klart man har olika historia när det är sån generationsskillnad. Det är ju pissjobbigt med band också, att behöva göra rent hela tiden och man måste sitta och spola fram till rätt ställe och hoppas att det blir bra och hit och dit. Jag älskar ju att hålla på med digital inspelning också, för det är så mycket smidigare. Men band låter annorlunda, och särskilt sång och ackeguror kör jag nästan aldrig digitalt längre. Och även om det är skönt att jobba i en DAW så är det härligt att få skapa mer med händerna också. Det känns mer konkret. Jag kommer nog alltid att göra det mesta jobbet digitalt på mina stora projekt, det blir ohanterligt annars. Men det kan inte helt ersätta analoga band.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Han skrev ju tesked för han skrev TSK i inlägget innan! 😄 Du å jag, ricardo. Du å jag 😊
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Sebbe gillar inte gullök... men rödlök går tydligen bra...
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 men okej, vi kan ligga tesked om du vill sebastian.
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 purjo är inte gott heller. gul funkar men röd är godast (vit med men den är ju lite annorlunda)
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 men okej, vi kan ligga tesked om du vill sebastian. peppis fick plötsligt en helt annan innebörd 😊
Recommended Posts