SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Vill ha 🙁 Om mina ögon inte bedrar mig är detta någon slags portastudio.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 eller rundball. ungefär som ulf larsson var innan.
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det kanske kommer en portastudioplugg så man kan få "that lovely" portastudio-ljudet efter att ha ping-pongat sig ännu närmare ett magsår. Been there, done that, för mycket.
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nästa måndag ska jag på ett föredrag med reinfeldt
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Som ni märker är jag ganska flexibel. (nu ligger bollen där igen, sparka! xD )
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag tror jag ska sitta och baja på fysiken och kemin nu och plugga igen det i helgen istället. Ändrade 🙁
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Som ni märker är jag ganska flexibel. (nu ligger bollen där igen, sparka! xD ) Ballerina eller straffexecutor?
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Fett cool! Till rullband? EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jävla electrotönt!
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det kanske kommer en portastudioplugg så man kan få "that lovely" portastudio-ljudetefter att ha ping-pongat sig ännu närmare ett magsår. Been there, done that, för mycket. jepp.. 🙁
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ändrade 🙁 😛 Det var fan den roligaste på länge!
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det kanske kommer en portastudioplugg så man kan få "that lovely" portastudio-ljudetefter att ha ping-pongat sig ännu närmare ett magsår. Been there, done that, för mycket. Man har ju en porta bara delvis för soundet. Det är ju en helt annan känsla och det blir ett helt annat skapande när man sitter och pular med band istf dator.
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 (redigerat) NU ligger mitt paket i Ånge... undrar hur många år det tar för paketet att promenixa upp te norrland... Redigerat 8 september 2009 av Neosus
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHH Jävla electrotönt! De kan väl inte vara till kassetteband? 🙁 sååå små rattar? 😛
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 De kan väl inte vara till kassetteband? 🙁 sååå små rattar? 😛 Eh JA!
Recommended Posts