Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

nu ska jag nog koka nudlar och ha det till den goda köttfärssåsen jag gjorde förut som består av köttfärs, finkrossade tomater med chilismak (sås alltså), creme fraiche, vitlök, rödlök, champinjoner och diverse kryddor

Postat
jo jag har funderat på det, finns ju en chans att man postar mindre idiotinlägg då... fast uppenbarligen så hjälper det ju inte alla gånger, så jag skippar nog. 😄

Ett ovanlig elegant sätt att va oförskämd på. Man kanske skulle sluta tänka och bara göra.

Postat
Ett ovanlig elegant sätt att va oförskämd på. Man kanske skulle sluta tänka och bara göra.

jo jag såg min chans att vara oförskämd, mest för sakens skull. ser jag en boll och ett öppet mål, har jag svårt att bara gå förbi...

Postat

Alla har ändrat design. Saknar när Bengt Öste spände ögonen i en och läste nyheterna

så där lagom sammanbitet. Han gick inte en meter på hela sändniningen och det fanns

framförallt inga djävla ljudeffekter.

Postat
jo jag såg min chans att vara oförskämd, mest för sakens skull. ser jag en boll och ett öppet mål, har jag svårt att bara gå förbi...

Och nu är du oförskämd igen.

Postat
Man skriver samtidigt som man säger orden och då blir det rappakalja....testa...kul! Gör det nu...jag alltså 🙁

Det där är överkurs för mig... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.