Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nu ska jag nog koka nudlar och ha det till den goda köttfärssåsen jag gjorde förut som består av köttfärs, finkrossade tomater med chilismak (sås alltså), creme fraiche, vitlök, rödlök, champinjoner och diverse kryddor
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Hur skriver man högt? 😄 Man skriver samtidigt som man säger orden och då blir det rappakalja....testa...kul! Gör det nu...jag alltså 🙁
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jo jag har funderat på det, finns ju en chans att man postar mindre idiotinlägg då... fast uppenbarligen så hjälper det ju inte alla gånger, så jag skippar nog. 😄 Ett ovanlig elegant sätt att va oförskämd på. Man kanske skulle sluta tänka och bara göra.
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Och ännu saktare än vanligt går det att skriva
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 eleganta sätt att vara oförskämd på är dom bästa
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Länka till det avsnittet fredrik johansson hittar det inte, men det är episod 709
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 trean har ändra design till en snygg design... första gången det händer...
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 eleganta sätt att vara oförskämd på är dom bästa Din mamma
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nudlarna kan jag ju koka här inne på rummet! SOFT
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Nähepp.. om man skulle hitta ett par snygga sneakers på caliroots
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nudlarna kan jag ju koka här inne på rummet! SOFT Tallrik vatten mickro
slejnard Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jo jag har funderat på det, finns ju en chans att man postar mindre idiotinlägg då... fast uppenbarligen så hjälper det ju inte alla gånger, så jag skippar nog. 😄 Åxå tänkt på det...kan faktiskt ångra en del jag skrivit.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ett ovanlig elegant sätt att va oförskämd på. Man kanske skulle sluta tänka och bara göra. jo jag såg min chans att vara oförskämd, mest för sakens skull. ser jag en boll och ett öppet mål, har jag svårt att bara gå förbi...
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 det finns ju minst ett par xkcd-strippar som man skulle kunna flika in här.
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Alla har ändrat design. Saknar när Bengt Öste spände ögonen i en och läste nyheterna så där lagom sammanbitet. Han gick inte en meter på hela sändniningen och det fanns framförallt inga djävla ljudeffekter.
Dingbats Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag tror jag ska sitta och blaja på fysiken och kemin nu och plugga igen det i helgen istället.
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jo jag såg min chans att vara oförskämd, mest för sakens skull. ser jag en boll och ett öppet mål, har jag svårt att bara gå förbi... Och nu är du oförskämd igen.
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 nu kokar vattenkokaren vatten Verkligen. Nu var jag oförskämd.
Neosus Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Man skriver samtidigt som man säger orden och då blir det rappakalja....testa...kul! Gör det nu...jag alltså 🙁 Det där är överkurs för mig... 😄
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 ÄGG! jag ska knäcka dom. jag är nämligen hungrig.
Recommended Posts