Micke H Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Jag skulle snarare säga att bara nördar spelar det, men okej... 😠
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 närå så farligt är det inte! fan vad fest det kommer vara under den här terminen. vi ska ha: sångboksfest pubrundegolf mitterminsfest vintergasque och så några grejer till
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Orka monkey island. bara noobs spelar det Hahaha, killen som har koll på läget märker jag 🤪 OBS, SARKASM! 😠
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 närå så farligt är det inte! fan vad fest det kommer vara under den här terminen. vi ska ha:sångboksfest pubrundegolf mitterminsfest vintergasque och så några grejer till Du glömde... Fredagar Lördagar Ocassional vardag.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Du glömde...Fredagar Lördagar Ocassional vardag. what about the sundays?
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Hahaha, killen som har koll på läget märker jag 🤪 OBS, SARKASM! 😠 Vad är det
Overkill Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Du glömde...Fredagar Lördagar Ocassional vardag. okej. göteborgs imorgon?
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Din moster är din mamma! Två av mina mostrar är döda.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 what about the sundays? Det är då vi ska vila och prisa gud för vilodagen han hade när han skapade jorden för 6000 år sen när människor och dinosaurier gick hand i hand och myste. Det är hädelse att intaga alkohol då. trycka på knappar, "bryta" en strömbrytare. Jobba, och göra alla vardagliga grejer som människor egentligen MÅSTE göra vajre dag men närå! inte söndagar för då ska man prisa jesust och gud
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Två av mina mostrar är döda. då är det nog nån av dom.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Det är då vi ska vila och prisa gud för vilodagen han hade när han skapade jorden för 6000 år sen när människor och dinosaurier gick hand i hand och myste.Det är hädelse att intaga alkohol då. trycka på knappar, "bryta" en strömbrytare. Jobba, och göra alla vardagliga grejer som människor egentligen MÅSTE göra vajre dag men närå! inte söndagar för då ska man prisa jesust och gud jaha, jag trodde man delade upp dem i fragment och beräknade volymen på dem separat.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Glenn? Alla heter så i gbg... även sebastian andersson på sernandersväg 8 våning 4
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 då är det nog nån av dom. Men majoriteten är i livet.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 jaha, jag trodde man delade upp dem i fragment och beräknade volymen på dem separat. På vilka då? vad säger du? vilka beräknar man volymen på?
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 På vilka då? vad säger du? vilka beräknar man volymen på? men hallå, du får ju hänga med lite för faaan!
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 men hallå, du får ju hänga med lite för faaan! Ska man dela upp jesus bajs och beräkna volymen av dem
SadamJR Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Lokalhyran för släktträffarna blir lägre för varje år.
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 Ska man dela upp jesus bajs och beräkna volymen av dem ja, om han skiter morötter.
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 dåligt Varför är det dåligt? Jag tycker det är dåligt att ha planerat sin framtid in i minsta detalj
Pazo Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 ja, om han skiter morötter. HÄNG MED DÅ FÖRFAN!!!! 😠
Fidden Postat 8 september 2009 Postat 8 september 2009 dagens fram tills nu okända referens kommer härifrån:
Recommended Posts