Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
S...A...M...

SUG AV MIG

Vem är sam, och varför behöver du honom för att suga av dig? En bra karl suger av sig själv.

Postat
the sundays var ett najsigt 90-talsband med hits som "this is where the story ends" och sånt =)

edit: och eftersom jag inte ens fick titeln rätt, så kan jag inte så mycket om dem egentligen 😠

Pratar vi reading writing and arithmetics? Har fått för mig att många nya band snor sina namn.

Postat
Vem är sam, och varför behöver du honom för att suga av dig? En bra karl suger av sig själv.

Jag sa faktiskt förkortningen först och sen uttryckte jag hela menaingen utan att förkorta den bara för extra tydlighet

Postat
Pratar vi reading writing and arithmetics? Har fått för mig att många nya band snor sina namn.

Bang on target, pal 😠

Postat
Jag sa faktiskt förkortningen först och sen uttryckte jag hela menaingen utan att förkorta den bara för extra tydlighet

Jaha, nu ska du börja efterkonstruera och sånt också för att inte verka så sopig...

Postat
Jag var oxå hip en gång i världen.

du var hip långt före mig, jag var 10 år för sent ute med sundays... fast å andra sidan var jag lite för ung 1990 ändå.

Postat
Jag skulle vara Ajiaco eller Sancocho... Så djävla cpigt gott är de

är minestrone en soppa? då vill jag vara det, för det låter coolt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.